دولت در کنار ملت باید فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهد‌


دولت در کنار ملت باید فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهد‌/ مذاکره با آمریکا راه‌حل نیست11 مرداد -98
 به جز اقلیت محدود ساندیس خوران نمازجمعه  ها چه موقع ملت فریاد مرگ برآمریکا زده است؟ اتفاقاً   واقعیت برعکس این ادعا نشان داده شده است .چون هرزمان روزنه ای گشوده شده که اقشارناراضی امکان تجمع اعتراضی ضد حکومتی داشته اند فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای داد وتأکید کرده اند دشمن ما نه آمریکا که همین جاست.
امام جمعه شهرری گفت: تحریم وزیر امور خارجه برای چندمین بار نشان داد مذاکره با آمریکا راه حل نیست و دولت در کنار ملت باید فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد‌.
دولت در کنار ملت باید فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهد‌/ مذاکره با آمریکا راه‌حل نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد،  اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قدیمی‌ترین نهادهای کشور بوده که مناسبت‌های مختلف را آنهم نه با بودجه‌های کلان و تنها با دست خالی گوشزد و برنامه‌ریزی  می‌کند و با پاسداری از شعارهای انقلاب و اجرای دستورات امام راحل(ره) دوام و بقای انقلاب را تضمین می‌کنند.
وی با تسلیت شهادت جوادالائمه(ع) ادامه داد: این امام همام در حدیثی می‌فرماید در هر جلسه و پای هر سخنرانی ننشینید که با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم توجه به این موضوع جدی است کخ گاهی سخنران در حالی که سر در آخور بیگانه و دشمن دارد بی‌جهت باغ سبز نشان می‌دهد.
وی با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار خاطرنشان کرد: شهرستان به طور شایسته و کامل از این نعمت برخوردار بوده و باید اصحاب رسانه به عنوان امین مردم در بیان اخبار صداقت در آن موج بزند و برای انعکاس هر مطلبی خدا را ناظر دانسته و بدانند که همانند سایر اعمال باید در پیشگاهش پاسخگو باشند.
امام جمعه شهرری با گرامیداشت اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده در کشور ما از مسیر واقعی خود منحرف شده و مایه تأسف است در جامعه اسلامی از هر سه ازدواج یکی منجر به طلاق شود.
حجت الاسلام شاهچراغی دلیل آن را بنیاد ضعیف دانست و افزود: مگر در خیابان، فضای مجازی و اینترنت می‌توان همسر و شریک زندگی انتخاب کرد.
وی خوشبختی را در ایمان، تقوا، عفاف و پاکدامنی برشمرد و تأکید کرد: پیامبر(ص) ازدواج آسان را بهترین دانست و در حالی که برخی جوانان ما دنبال تنها دنبال ثروت و زیبایی هستند و به همین دلیل جوانان زیادی به خاطر مهریه‌های سنگین در زندان به سر می‌برند‌.
امام جمعه شهرری وظیفه پدران و مادران را در زمینه ازدواج جوانان مهم عنوان کرد و خواست سرنوشت فرزندان خود را به حوادث نسپارند و باید به جنگ جریانی برویم که غرب برای بحران خانواده در کشور ما دنبال می‌کند‌.
حجت الاسلام شاهچراغی با تقدیر از اقدامات اخیر  و حرکات جدید قوه قضائیه یادآور شد: با تداوم این برنامه‌ها سفره اختلاس و دزدی از کشور برچیده و امید به جامعه باز می‌گردد و باید توجه داشت امام علی(ع) در چنین مواردی به شدت برخورد می‌کرد و ما هم باید بدانند هنگامی که پای حقوق ملت در میان است گذشت و ترحم جایی ندارد و متخلفان باید به سزای عمل خود برسند.
وی با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه این اقدام را عجولانه و شتاب زده یاد کرد و گفت: آمریکا کفگیرش به ته دیگ خورده و یک کار غیر منطقی که با هیچ حقوقی سازگار نیست رئیس دیپلماسی یک کشور را تحریم می‌کنند و از طرفی هم ادعای مذاکره و صحبت سر یک میز را دارند و باید توجه کرد این جریان برای چندمین بار نشان داد برای همیشه مذاکره با آمریکا راه حل نیست و مقاومت تنها کلید نجات کشور است و تنها یک انتظار و توقع داریم که دولت در کنار ملت فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد.