دشمن در پی تغییر فرهنگ ملت ایران است

دشمن در پی تغییر فرهنگ ملت ایران است؛مسئولان در برخورد با بدحجابی جدی‌تر عمل کنند 8 شهریور - 98
 این ربات چون جدااز مردم است بنابراین نمی داند که دشمن واقعی مردم بیش از 40 سال است درایران حاکم شده است.
امام‌ جمعه موقت ورامین با بیان اینکه دشمن از طریق چند زن بدحجاب و مزدور در پی تغییر فرهنگ ملت ایران است، گفت: دستگاه‌های مسئول در برخورد با مظاهر بدحجابی جدی‌تر عمل کنند.
دشمن در پی تغییر فرهنگ ملت ایران است؛مسئولان در برخورد با بدحجابی جدی‌تر عمل کنند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهارداشت: نمی‌توان بر روی دیوار این دولت‌های غیرقابل اعتماد نقاشی کرد، از ابتدای انقلاب موضع امام(ره) در برابر این دولت‌های استعمارگر روشن بوده است، به جز آمریکا با دیگر دولت‌ها ارتباط داشته و مذاکره می‌کنیم، اما به آنها اعتماد نداریم.
محمودی با بیان اینکه عهدشکنی و خباثت آمریکا و غرب بر همگان روشن است، گفت: سیاست نظام اسلامی در باره مذاکره با این دولت‌ها کاملا روشن است، مذاکره با آمریکا و اسرائیل هرگز اما با دیگر دولت‌ها بر اساس منافع و عزت ملی تعامل و مذاکره می‌کنیم، ولی باید هرگز به آنها اعتماد نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها بدانند، که نفوذی‌ها در دستگاه‌های این کشور هرگز موفق نمی‌شوند، گفت: انگلیس باید بداند که مانند همیشه در برابر عزم و اراده ملت ایران زمین گیر خواهد شد، آنها جز به غارت سرمایه و ثروت ملت‌ها به هیچ چیز فکر نمی‌کنند.
امام جمعه موقت ورامین گفت: پهپاد آمریکایی را هدف قرار دادیم و جرات هیچ عکس‌العملی نداشت، امروز عربستان و حامیان آن در یمن زمین‌گیر شده‌اند و سید حسن نصرالله با خروش حیدری خود آب به لانه اسرائیل ریخته است.
محمودی با بیان اینکه دشمن از طریق چند زن بدحجاب و مزدور در پی تغییر فرهنگ ملت ایران است، گفت: البته هرگز در این مسیر موفق نخواهد بود ولی بسیاری از این ناهنجاری‌ها و ناکارآمدی‌ها به دلیل الگوبرداری و تقلید کورکورانه از ماهواره و فرهنگ منحط غرب است که امیدوارم به برکت عزای امام حسین(ع) این افراد نیز بیدار شده و به صراط مستقیم بازگردند.
وی گفت: این پسندیده نیست که در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر ورامین برخی از زنان با لباس‌های پاره و پوشش نامناسب بدون هیچ مانعی حضور یابند، از نیروی انتظامی، فرماندار و رییس شورای تامین می‌خواهم در این حوزه جدی‌تر عمل کنند.
امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه وضعیت برخی از اماکن و فروشگاه‌ها زیبنده ورامین نیست، گفت: باید دستگاه‌های نظارتی، اصناف و اماکن به طور دائمی این فروشگاه‌ها را بررسی کنند.
وی افزود: دشمن نیز باید بداند که در این جنگ نرم شکست خواهد خورد.