حوادث رانندگی روز جمعه گلستان ۱۹ زخمی داشت

حوادث رانندگی روز جمعه گلستان ۱۹ زخمی داشت
گرگان - ایرنا - بر اثر وقوع ۳ فقره سانحه رانندگی امروز جمعه در جاده‌های گلستان ۱۹ نفر روانه بیمارستان شدند که حال عمومی همه آن‌ها رضایت بخش است.
سرپرست مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: براثر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در جاده کردکوی به گرگان در محدوده روستای ایلوار ۵ تن از سرنشینان این خودرو مصدوم و توسط آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین کردکوی منتقل شدند.
علیرضا کمال غریبی همچنین از مصدوم شدن ۸ نفر در اثر برخورد یک دستگاه خودوری پراید با پژو در جاده توسکستان گرگان خبر داد و گفت : مصدومان این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان آذر گرگان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
وی همچنین از زخمی شدن ۶ نفر در اثر تصادف بین پراید و یکدستگاه پژو در محدوده روستای رضا آباد در جاده علی آباد - خان ببین خبر داد و گفت: مصدومان این حادثه بر اساس سطح مصدومیت ها به بیمارستان های بقیه الله اعظم (عج) علی آباد و حضرت معصومه (ص)آزادشهر منتقل شدند.
رئیس پلیس راه گلستان چندی قبل گفته بود :  ۷۰ درصد راه های گلستان محورهای فرعی و روستایی بوده و با وجود تلاش دستگاه های مربوطه، بیشتر آن ها فاقد ایمنی لازم است.