تلاش دشمن برای انحراف مسیر حسینی با تفرقه‌افکنی و هجمه رسانه‌ای

تلاش دشمن برای انحراف مسیر حسینی با تفرقه‌افکنی و هجمه رسانه‌ای 8 شهریور - 98
 تمامی ربات های بی اراده نمازجمعه ها مأمور بشده اند  تا فرافکنانه  آدرس غلط بدهند .چون جای دشمن واقعی مردم که درایران حاکم است با جای دشمن فرضی خارجی عوض کنند.
امام جمعه موقت شهر سردرود تفکر عاشورایی را از پایه‌های مستحکم و اساس عقیده شیعه دانست و با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف مسیر حسینی با تفرقه‌افکنی و هجمه رسانه‌ای به ضرورت تفکر، روشنگری و مطالعه در این زمینه تاکید کرد.
تلاش دشمن برای انحراف مسیر حسینی با تفرقه‌افکنی و هجمه رسانه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد توفیق‌راد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم اظهار کرد: محبت حضرت سیدالشهدا(ع) تا ابد در قلوب مومنان جاری خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم درک معرفت ماه محرم و حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، تفکر عاشورایی را از پایه‌های مستحکم و اساس عقیده شیعه دانست و با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف مسیر حسینی با تفرقه‌افکنی و هجمه رسانه‌ای به ضرورت تفکر، روشنگری و مطالعه در این زمینه تاکید کرد.
امام جمعه موقت سردرود در خطبه دوم نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دولت همچنین سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.
خطیب جمعه سردرود به مناسبت هفته دولت با اشاره به اصل جمهوریت در نظام اسلامی، دولت اسلامی را ثمره انتخاب مردم دانست و تصریح کرد: انتخاب مردم در جمهوری اسلامی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و نتیجه این انتخاب به خود مردم بازمی‌گردد.
توفیق‌راد با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ هزار شهید ترور اضافه کرد: امروز هم دشمن با حربه ترور شخصیتی سعی در به حاشیه راندن نیروهای مخلص و مجاهد انقلابی است.
وی با اشاره به آغاز دهه اول محرم، بر لزوم حفظ انسجام و وحدت در مراسم عزاداری تاکید کرد.