دولت از گرفتار شدن به حواشی پرهیز کند

دولت از گرفتار شدن به حواشی پرهیز کند/ فرهنگ شهادت و عاشوار بسیار حائز اهمیت است 8 شهریور - 98
ربات های صفر کیلومتر یک خال به فرمان اطلاعات سپاه پاسداران حالی شان نیست که دولت کاره  ای نیست  .چون قدرت واختیار دست  خامنه ای رمال ودفتر  وی رئیس بالاتر دولت وروحانی است.
امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: از نکات مهمی که رهبری با اعضای دولت مورد تاکید قرار دادند پرهیز دولت از گرفتار شدن به حواشی است.
دولت از گرفتار شدن به حواشی پرهیز کند/ فرهنگ شهادت و عاشوار بسیار حائز اهمیت است
به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، امام جمعه اسلام آباد غرب در نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار کرد: این عزاداری‌ها مصداق شعار الله است، عزاداری و عزاداران در سوگ خوبان و اولای الهی مصداق فریاد مظلوم بر ظالم را صدق می‌کند.
حجت الاسلام محمد طه مهری تصریح کرد: بنیان گذار عزاداری بر سید شهیدان پیامبر و امامان معصوم بوده‌اند و در سیره امامان این عزاداری‌ها در هیچ شرایطی ترک نشد و همه در هر مجالسی از داغ حسین (ع) می‌گفتند
وی افزود: فرهنگ شهادت در انقلاب ایران بسیار تاثیرگذار بوده است، قدرت مذهب شیعه در دست مراجع و روحانیت شیعه است؛ این تحقیقات ما را به این نتیجه می‌رساند که باید پشت پرده‌های سیاست قدیمی انگلیسی که تفرقه بینداز و حکومت کن را نابود کنیم.
مهری تاکید کرد: موضوع فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی که هرسال شیعیان در اجتماع بزرگ عاشورا و اربعین نشان می‌دهند بسیار حائز اهمیت است که برخی افراد سود جو و فرصت طلب توسط سخنرانان، مداحان و برگزار کنندگان مراسم عزا قصد دارند و عقاید و بنیان‌های شیعه و فرهنگ شهادت را متزلزل کنند.
در خطبه دوم نماز جمعه، حجت الاسلام مهری عنوان کرد: از نکات مهمی که رهبری با اعضای دولت مورد تاکید قرار دادند پرهیز دولت از گرفتار شدن به حواشی است، اما برخی از دولتمردان نیز خواسته و ناخواسته نباید خود را درگیر حواشی کند و تمرکز اصلی برای حل مشکلات مردم و موضوعات اصلی کشور کنند،که موضوع اصلی کشور مسئله اقتصاد، معیشت و مسئله مربوط به فرهنگ است.
امام جمعه این شهرستان افزود: برخی به دنبال این هستند که حواشی را ایجاد کنند و خیلی زود فضای سیاسی کشور را انتخاباتی کنند و تمام نیرو و انرژی خود را به روی فلان گروه، جناح و شخص متمرکز کنند.
مهری گفت: امروز برخی هم به دنبال رفتن زنان به ورزشگاه و ایجاد کنسرت و تبدیل آن به مسئله اصلی کشور هستند، نباید فضای جامعه را دو قطبی و به مخالف و موافق تبدیل کرد، دولت باید به مردم خدمت و به مشکلات مردم رسیدگی کند.