انتخاباتی کردن زودهنگام جامعه به صلاح کشور نیست

انتخاباتی کردن زودهنگام جامعه به صلاح کشور نیست 8 شهریور - 98
 منظور از صلاح چیست ومخاطبش کیست؟ چون مردم که کاره ای نیستند.
امام جمعه شهرستان قدس گفت: امروزه برخی از مبارزه با فساد ناراحت هستند و اعتراض می‌کنند اما عامه مردم از مبارزه با فساد خشنود بوده و حمایت می‌کنند.
انتخاباتی کردن زودهنگام جامعه به صلاح کشور نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی شهرستان قدس ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: مسوولان استانی و شهرستانی بایستی فکر اساسی برای ایجاد مرکز اورژانس در شهرستان قدس کنند و این موضوع زیبنده شهر بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و همجوار با پایتخت نیست.
وی افزود: دشمنان از رهگذر ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از شخصیت‌های کشور را از ما گرفتند و تعجب است که در همین روزهای هفته دولت و مبارزه با تروریسم برخی از مذاکره با دشمنی که بزرگترین تروریسم دولتی دنیاست سخن می‌گویند.
امام جمعه شهرستان قدس بیان داشت: مردم از حرف‌های ضد و نقیض درباره استکبار جهانی و به خصوص آمریکای جنایتکار خسته شده‌اند و فضای جامعه دیگر اقتضای این صحبت‌ها را ندارد و از مسوولین خواستاریم که از رهبری معظم انقلاب تبعیت محض کنند و گفتمان مقاومت مدنظر ایشان را اجرا کنید.
جوکار گفت: امروز باید بیش از هر زمانی مسئله نفوذ را جدی بگیریم و چندین سال است که رهبری نسبت به پروژه نفوذ دشمن فریاد می‌زنند و این نفوذ در عرصه‌های مختلفی همچون سیاسی، اطلاعاتی، رسانه‌ای، اقتصادی و فرهنگی انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: نسبت به شکل گیری مدارس جدیدی تحت عنوان مدارس طبیعت هشدار می‌دهم که دانش آموز و حیوان نجس باهم مانوس هستند و همواره ما از جریان نفاق و نفوذ ضربه خورده‌ایم و خانواده‌ها باید نسبت به این مسائل حساس باشند و در دام سودجویان و دشمن نیفتند.
امام جمعه شهرستان قدس خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب بر مسئله اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند که اقتصاد به عنوان درد دامن گیر جامعه به صورت اورژانسی درمان شود و مسوولین باید نگاهشان را از بیگانگان ببرند و اگر مسوولین در چند سال نگاهشان را به توانمندی‌های داخلی معطوف می‌کردند قطعا وضع امروز کشور این‌چنین نبود.
جوکار بیان کرد: مسئله فرهنگ موضوع عمیق و زیربنایی است و کوتاهی‌های زیادی در این خصوص رخ داده و فرهنگ ما باید فرهنگ قرآنی، حسینی و عاشورایی باشد و با دوری از حواشی در مدت باقیمانده عمر دولت به مسائل مهم و اساسی بپردازند.
وی تصریح کرد: امروز برخی مسائل حاشیه‌ای توسط دولت و حامیان دولت در سطح جامعه به عنوان مطالبات اصلی مردم مطرح می‌شود و برخی جریان‌های همسو نیز برای کنار رفتن دولت تلاش می‌کنند ولی دولت برخواسته از رای مردم است و انتخاباتی کردن زودهنگام جامعه صلاح کشور نیست و امروز عده‌ای از مبارزه با فساد اظهار ناراحتی می‌کنند ولی عامه مردم از مبارزه با فساد راضی هستند.