نباید اجازه داد دشمن در احساسات جوانان نفوذ کند

نباید اجازه داد دشمن در احساسات جوانان نفوذ کند 8 شهریور - 98
خودفریبی ربات ها پایانی ندارد چون توان درک وفهم ندارند که مردم ایران تجربه 40 ساله اندوخته وکسب کرده که دشمن واقعی شان کیست؟
امام‌جمعه موقت چادگان گفت: رفتار فرزندان خود را در منزل و جامعه زیر نظر داشته باشید تا دشمنان در احساسات آنان نفوذ نکنند.
نباید اجازه داد دشمن در احساسات جوانان نفوذ کند
به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: شهادت دو یار و هم سنگر شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقان کور دل و ضدانقلاب رخ داد، که با بیداری و هوشیاری مردم دشمنان را از صحنه روزگار بیرون کردند و در برابر دشمنان ایستادند و با صلابت نشان دادند پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه هستند.
امام جمعه چادگان به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: هر سال در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ در کشور هستیم و این نشان از عظمت جمهوری اسلامی است که به دست متخصصان ایرانی پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رقم می‌خورد.
وی ماه محرم ماه عزاداری و به سوگ نشستن عزای حسین(ع) دانست و تصریح کرد: در این ماه جوانان حضور پر شوری در مساجد و هیأت‌های عزاداری داشته باشند چون حضور جوانان در مراسمات عزاداری باعث متزلزل شدن پایه‌های حکومتی دشمنان می‌شود.
ابراهیمی عنوان کرد: از هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری شهرستان چادگان انتظار داریم نسبت به تنظیم وسایل صوتی خود اقدام کنند تا باعث ناراحتی خانواده‌ها و جامعه نشوند.
امام جمعه چادگان بیان داشت: با فرارسیدن ماه محرم بین هیأت‌ها و دسته‌ها اتحاد و همدلی ایجاد شود و در ترویج دین اسلام در جامعه و خانواده بیشتر تلاش کنند تا دشمنان از وحدت بین مسلمانان بیشتر متزلزل شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خودم و شما را به تقوای الهی توصیه می‌کنم و انتظار دارم رفتار فرزندان خود را در منزل و جامعه زیر نظر داشته باشید تا دشمنان به احساسات آنان نفوذ نکنند.