خودداری از ورود اجناس به بازار چیزی جز منفعت طلبی عده ای نیست

امام جمعه بجنورد:

خودداری از ورود اجناس به بازار چیزی جز منفعت طلبی عده ای نیست11 مهر-99

خودداری از ورود اجناس به بازار چیزی جز منفعت طلبی عده ای نیست

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: اربعین، تجدید بیعت با امام حسین(ع) و کنگره جهانی شیعیان است.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، ۱۱ مهرماه، در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، با اشاره به اینکه هرسال شیعیان جهان اسلام در اربعین با امام حسین(ع) بیعت می‌کنند، اضافه کرد: امسال مردم عزاداری ها را در مساجد انجام می دهند.

وی با بیان اینکه باید رنج‌هایی که امام خمینی(ره) برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی متحمل شد برای نسل‌های آینده بازگو شود، افزود: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را جهانی کردند و راهی که مفسدان می‌رفتند را ادامه ندادند.

یعقوبی ادامه داد: برخی از افراد راهی که مفسدان می‌روند را ادامه می‌دهند که این افراد هیچ‌گونه اراده‌ای از خود ندارند و عده‌ای از افراد نیز راه خود را از مفسدان جدا می‌کنند و راه را براساس آرمان‌هایی که دارند تغییر می‌دهند و این افراد دارای اراده بالایی هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه نباید از وضعیت موجود در کشور سوء استفاده کرد، تصریح کرد: در این آشفته بازاری که وجود دارد و نظارت دولت نیز گاهی کاهش پیدا می‌کند، نباید از موقعیت سوء استفاده شود.

وی ادامه داد: مسلمانی، به عمل صالح است و چرا اجناس را نباید وارد بازار کنیم و پس از مدت‌ها با قیمت‌های بالا به فروش برسانیم و این چیزی جز منفعت طلبی برای عده‌ای نیست.

یعقوبی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی با ویروس‌های ناامنی، ایران فروشی، بدحجابی و...  مبارزه کرده و امنیت را در کشور برقرار می‌کند که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در اربعین محبان اهل بیت دور هم جمع می‌شوند، اظهار کرد: امسال مردم عزاداری‌ها را در مساجد انجام می‌دهند و مجددا با امام حسین(ع) بیعت می‌کنند و راه را زینب گونه ادامه می‌دهند که این مسئله بسیار ارزشمند است و نشان می‌دهد هیچ چیزی نمی‌تواند شیعیان را از بیعت با امام حسین(ع)، دور کند.