لحاف!(گفت و شنود)

دروغ نامه کیهان 10 آبان - 99

لحاف!(گفت و شنود) 

سربازجوی حراف

چرندمیگه گزاف

بدجوری داده گاف

چون در  زیرلحاف

درون رختخواب

وی  دیده خواب

دزیده پورشه خودرو

شده راننده شب رو

 پلیس وی کرده دنبال

به تیر میزنه میره ازحال

اما این بزدل ترسیده

 حسابی پررو ودریده

باپا درلحاف ورنگ پریده

ناگهان از خواب بریده

گفت: تازه چه خبر؟
گفتم: جرج سوروس سرمایه‌دار صهیونیست گفته است؛ اطمینان می‌دهم که جمهوری اسلامی ایران یک‌سال دیگر فرو می‌پاشد و از بین می‌رود!
گفت: این پیر خرفت ۹۰ و چند ساله، در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ هم از فتنه‌گران حمایت کرده و گفته بود مطمئن است که جمهوری اسلامی تا یک‌سال بعد از بین خواهد
رفت!
گفتم: یارو می‌گفت؛ خواب دیدم رفته بودم دزدی، پلیس متوجه شد و دنبالم کرد و من پریدم توی ماشین پورشه‌ام و داشتم فرار می‌کردم که با یک تیر چراغ برق روبرو شدم، محکم زدم رو ترمز که از خواب پریدم و دیدم پام رفته تو لحاف و اونو جِر داده!