۵۴ هزار پایگاه مقاومت کشور به مراکز سلامت تبدیل می‌شوند

 سرلشکر سلامی:‌

۵۴ هزار پایگاه مقاومت کشور به مراکز سلامت تبدیل می‌شوند10 آبان -99





سردار سوپر مشنگ حسین سلامی که رئیس گزمکان پاسداران جنایتکار است عجیب زور می زند تاهرطوری شده جایگاه رکورد شکنی مشنگ بازی اش را حفظ کند . برای همین چپ و راست از روی معده ادعای کیلویی بدون پشتوانه تبلیغاتی غیر واقعی می کند .برای اینکه فراموش نشده که سال گذشته برای سیلاب خوزستان نیروی کمکی برای کنترل اعتراضات سیل زدگان خوزستان پاسدار تروریست کشته شده قاسم سلیمانی نیروی کمکی حشدالشعبی عراقی وارد استان سیل زده خوزستان کرد . همچنین برای به حاشیه بردن فاش شدن نقش غیر قابل انکار پاسداران جنایتکار در ورود ویروس کرونا از ووهان چین ادعای مضحک کمدی  جنگ بیولوژیک کرونایی آمریکایی علم کرد تا بهانه برای خامنه ای رمال فراهم گردد  تازیر پوشش مقابله با جنگ بیولوژیک کرونایی آمریکا دستور صادر کند نیروهای مسلح آماده برگزاری  همایش ورزمایش مقابله جنگ بیولوژیک آمریکایی در کشور شوند . پس از یکی دوز سپاه پاسداران جنایتکار با زائده اش بسیج  وارد صحنه وکارگردان اصلی شد .ولی چون نیروی کافی نداشت مجبور به ورود اعضای حزب الشیطان لبنان و حشدالشعبی عراقی و طلبه های حوزه قم استفاده شد . درحالی که اکنون پاسدار سوپر مشنگ حسین سلامی مدعی 54 هزار پایگاه مقاومت بسیج به مرکز سلامت  در کشورشده است . گذشته ازدروغ گنجشک ومنار بودن این ادعای آماری هدف آماده باش بسیج در کنار نیروی انتظامی وپاسداران جنایتکار برای سرکوب هرگونه تجمع اعتراضی است  چون آبان ماه سال گرد جنایت ضدبشری قتل عام معترضان اعتراضات آبان 98 است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که برای نقش‌آفرینی بهتر در مقابله با ویروس کرونا ۵۴ هزار پایگاه مقاومت در کشور به پایگاه‌های امدادگران و حافظان سلامت تبدیل می‌شوند.

سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» در نشست هماهنگی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) افزود: از همه فرماندهان ۵۴ هزار پایگاه مقاومت کشور انتظار می‌رود این پایگاه‌ها را به محلی برای حفظ و امداد مردم تبدیل کنند تا در مبارزه و تشخیص ویروس کرونا نقش مهمی ‌ایفا شود.
وی با تأکید بر اینکه با تشخیص به موقع بیماری طبق نظریه‌ پزشکان می‌توان زنجیره انتقال این بیماری را به‌صورت طبیعی قطع کرد، ‌ گفت: اگر بیماری به سرعت تشخیص داده شده و افراد بیمار در قرنطینه مانده و از افراد سالم جدا شوند، ‌می‌توان زنجیره انتقال بیماری را قطع کرد.
سلامی ‌با‌ اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین خانواده‌های کم‌درآمد، ‌ تصریح کرد: توصیه به این خانواده‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یکی از مسائلی است که بایستی همه سپاه‌های استانی و شهرستانی آن را انجام داده و به قرنطینه کردن بیماران کمک کنیم. البته هم‌اکنون از سوی بخش‌های مختلف سپاه ارائه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم‌درآمد در حال انجام است و نباید این موضوع متوقف شود.
وی با توصیه سپاه‌های استانی و شهرستانی برای کمک به نیروی انتظامی، یادآور شد: در شهرهایی که کنترل ورود و خروج صورت می‌گیرد این همکاری و همیاری صورت بگیرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با‌ اشاره به تولید و توزیع ماسک خاطرنشان کرد: باید نیروهای بسیج در اماکن پر رفت و آمد، پایگاه‌هایی برای توزیع ماسک برای آنهایی که ماسک ندارند ایجاد کنند تا فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه گسترش داده شده و بیماری کنترل شود.