جهانگیری خواستار برخورد با عوامل برگزاری جشن مذهبی مشهد شد

 جهانگیری خواستار برخورد با عوامل برگزاری جشن مذهبی مشهد شد10-آبان-99

جهانگیری می بایست به جای نان قرض دادن با صدای بلند اعتراض کند و حسنک روحانی و اعضای دولت به ویژه وزیرکشوررا وادارکند که اعتراض کنند برای چه تجمع بدون مجوز همگام با تهدیدکرونا وشیوع آندر یک استودیو درمشهد برگزار گردید؟

معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داده است که با عوامل تشکیل اجتماع استادیوم مشهد، «برخورد قانونی» شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اسحاق جهانگیری روز جمعه، ۹ آبان در نامه‌ای خطاب به عبدالرضا رحمانی‌فضلی، تجمع هزاران نفری پنجم آبان در ورزشگاه امام رضا را «حرکت غیرمسئولانه و خطرزا» نامیده است.

مشخص نیست که منظور آقای جهانگیری از «برخورد قانونی» با عوامل این جشن چیست و وزیر کشور چه اختیاراتی برای برخورد در این زمینه دارد ولی به نظر می‌رسد با توجه به اینکه عبدالرضا رحمانی‌فضلی، روز گذشته به عنوان رئيس قرارگاه عملیاتی کرونا منصوب شده، این نامه برای او ارسال شده است.

این قرارگاه که زیرمجموعه ستاد مقابله با کروناست، با درخواست رهبر جمهوری اسلامی تشکیل شده و قرار است با پیگیری مصوبات کرونا، آنها را در همه بخش‌های حکومت اجرایی کند.

در روزهای اخیر، مقام‌های وزارت بهداشت هم با جنایت خواندن این جشن، خواستار برخورد با عوامل این کار شده بود.

مراسم مذهبی موسوم به«جشن مردمی عید بیعت» روز دوشنبه، ۵ آبان با حضور هزاران نفر در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شد و مسئول اصلی برگزاری آن سازمان تبلیغات اسلامی مشهد بود که جزو نهادهای زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.