دونالد ترامپ به بیمارستان منتقل شد +فیلم وپیام بایدن

 دونالد ترامپ به بیمارستان منتقل شد +فیلم 12 – مهر – 99

کاخ سفید عصر روز جمعه اعلام که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای ادامه مداوای بیماری کووید ۱۹ به بیمارستان منتقل شد.

کاخ سفید می گوید، رئیس جمهوری آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید در بتسدا در ایالت مریلند و در حومه واشینگتن منتقل می‌شود و در آنجا به مداوا ادامه می‌دهد.

تصاویر تلویزیونی از نشستن یک هلی‌کوپتر مخصوص رئیس جمهوری آمریکا، مارین وان، در چمن کاخ سفید به صورت مستقیم پخش شد.

دونالد ترامپ در حالی که ماسک پوشیده بود از مقابل خبرنگاران گذشت و سوار هلی کوپتر شد، ولی به پرسش خبرنگاران پاسخ نداد.

گزارش‌ها حاکی که رئیس جمهوری آمریکا یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید دارد و از آنجا به کار خود ادامه خواهد داد.

دونالد ترامپ در ویدئو کوتاهی که از طریق توییتر خود منتشر کرد گفته که « حمایت گسترده همگان تشکر» می‌کند و حال او «خیلی خوب» است، اما برای حصول اطمینان به بیمارستان می‌رود.

پزشک مخصوص رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی پیشتر اعلام کرد که دونالد ترامپ کمی تب دارد و علایم خفیفی از این بیماری را بروز داده، اما روحیه او خوب است.

در همین حال، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، در توییتی گفته است، الان زمان حزب‌گرایی نیست، زمان آمریکایی بودن است.

ستاد انتخاباتی جو بایدن هم اعلام کرده به دنبال بستری شدن دونالد ترامپ در بیمارستان پخش تمامی «آگهی‌های منفی» درباره آقای ترامپ را به‌طور موقت متوقف می‌کند.

به دنبال گزارش بامداد پنجشنبه خبرگزاری بلومبرگ درباره مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، یکی از مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا، رسانه‌های خبری نگرانی هایی در خصوص دونالد ترامپ مطرح کردند.

به دنبال این گزارش، کاخ سفید نیز پنجشنبه تایید کرد هوپ هیکس به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده است.

دونالد ترامپ شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد، تست کرونا داده است و منتظر نتیجه آن است.

با این حال، دونالد ترامپ بامداد جمعه در توییتی خبر داد که تست کرونای خود او و ملانیا، همسرش، نیز مثبت شده است. او در این توییت نوشته بود که به اتفاق همسرش قرنطینه را فورا آغاز می‌کند.

به گزارش رویترز، هوپ هیکس سه‌شنبه به همراه دونالد ترامپ و دیگر مقامات ارشد کاخ سفید با هواپیمای ریاست جمهوری، «ایر فورس وان»، به محل مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری در کلیولند اوهایو رفته بود.

در همین زمینه٬ تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که هوپ هیکس در هلی‌کوپتری که دونالد ترامپ را از کاخ سفید برده، هم همراه رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم می‌گوید٬ هوپ هیکس یک دستیار نزدیک دونالد ترامپ است و در بسیاری از سفر همراه رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

در همین حال برخی از گزارش ها حاکی است که هوپ هیکس پس از کلیولند اوهایو به همراه رئیس جمهوری آمریکا برای شرکت در یک گردهمایی انتخاباتی به مینه‌سوتا رفته بود. طبق این گزارش، هوپ هیکس چهارشنبه به هنگام بازگشت به واشینگتن علائم بیماری کووید ۱۹ داشت.

هوپ هیکس هم اکنون در منزل در قرنطینه است..