دروغ نامه کیهان 6 آبان -99
نماینده ویژه رهبر
رمال
هی میکنه قیل و قال
تا هیچ
نه کنه یادی
بحران جدی اقتصادی
تحریم ابود کرد اقتصاد
زندگی مردم داد بر باد
اما سربازجوی شیاد
گلوپاره کرده با فریاد
که کوک کرده ساز
بگه تحریم نبودکارساز
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخسفید گفته است تاکنون تحریمهای
زیادی علیه ایران اعمال کردهایم و دیگر تحریم چندانی باقی نمانده که علیه این
کشور بهکار بگیریم!
گفت: چه قُمپزی در میکردند که ایران را با فشار حداکثری چنین و چنان میکنیم
و تحریمهایی اعمال میکنیم که بیا و ببین!
گفتم: قرار بود ایران زیر فشار حداکثری آمریکا
کم بیاورد ولی حالا کفگیر تحریمهای آمریکا به ته دیگ خورده و ایران هم راههای
تازهای برای استقلال اقتصادی خود پیدا کرده است.
گفت: ولی ترامپ احمق برای جلوگیری از آبروریزی اصرار دارد چندتا تحریم بیاهمیت
را بزرگ و شکننده قلمداد کند!
گفتم: شیادی نزد خلیفه عباسی رفت و گفت باید۱۲۴۰۰۰ سکه به تعداد پیامبران(ع)
به من هدیه بدهی! خلیفه گفت؛ به تعداد پیامبرانی که نامشان را بلد باشی سکه میدهم
و یارو با هزار زحمت ۱۵ پیامبر را نام برد و
در ادامه گفت؛ نمرود و شداد و فرعون! خلیفه گفت؛ مردک اینها که پیامبر نبودند و
یارو گفت؛ اینها ادعای خدایي داشتند، آنوقت شما آنها را به پیامبری هم قبول نمیکنی؟!
