دیدار نفتالی بنت با دو وزیر اماراتی و بحرینی در نیویورک

 دیدار نفتالی بنت با دو وزیر اماراتی و بحرینی در نیویورک۵-مهر-۱۴۰۰

اسراییل که بیش از ۴۲ سال است شب وروز درمنبرو تریبون وهمایش ونمایش ورزمایش رژیم ولایت فقیه بطورشعاری نابودومحوشده است اکنون بغل گوش این رژیم مدعی نابودی اسراییل حضور یافته وتبدیل به تهدیدشده است.

دیدار نفتالی بنت با دو وزیر اماراتی و بحرینی در نیویورک

تهران - ایرنا - نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته با خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت در امور خارجه ‎امارات و عبداللطیف الزیانی وزیر امور خارجه بحرین دیدار کرد.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این دیدار در حاشیه نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و در اولین سالروز امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط بین کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی انجام گرفت.

بنت در این دیدار عنوان کرد که رژیم صهیونیستی در پی تقویت روابط با امارات و بحرین در تمامی زمینه‌ها خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که کشورهای بیشتری قدم در مسیر امارات و بحرین گذاشته و روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کنند.

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.
 از توافق نامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی موسوم به "توافق ابراهیم"، در کشورهای عربی و اسلامی به عنوان "توافق شرم" یاد می‌شود.