شناسایی 9 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کرمانشاه۵-دی-۱۴۰۰

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش فوتی های کرونا در استان به 2923 نفر خبر داد.
مهدی محمدی با اشاره به فوت دو بیمار مبتلا به کرونا درشبانه روز گذشته(چهارم دی) در استان گفت: با این تعداد شمار جانباختگان کرونا در استان به 2923 نفر رسید.
محمدی گفت: در شبانه روز گذشته همچنین 46 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شده و طی این مدت 54 نفر از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
محمدی تعداد بستری های حال حاضر کرونا در استان را 114 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 43 نفر در بخش های ویژه بستری هستند که حال چهار نفر آنها وخیم است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: علاوه بر بیماران بستری، در شبانه روز گذشته هفت نفر بصورت موقت بستری شده و داروی "رمدسیویر" دریافت کردند.
محمدی از شناسایی 9 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد و افزود: از این تعداد چهار نفر بستری بوده و پنج نفر بصورت سرپایی هستند.