دستگیری ۱۶۴ متهم به سرقت در مشهد

 دستگیری ۱۶۴ متهم به سرقت در مشهد۱۱-دی-۱۴۰۰

قاچاقچیان وذزدان وسارقان وغارتگران چقدرتولیدی سارق خرد دارند که تعداد۱۶۴ متهم به سرقت شهرمذهبی مشهدو زادگاه رهبر امل الفسادخامنه ای رمال دارد؟

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۱۶۴ متهم به سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس خبر داد.دستگیری ۱۶۴ متهم به سرقت در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی مشهد گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و شناسائی و دستگیری سارقان و جمع آوری معتادان متجاهر در شهر مشهد به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی، با شناسائی برخی مناطق آلوده و جرم خیز موفق به دستگیری ۱۶۴ متهم به سرقت شدند که از این افراد، ۳۷ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک کیلو و ۳۹ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ دهقانپور خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۹ معتاد متجاهر و ۱۷ توزیع کننده موادافیونی نیز جمع آوری و دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت مردم و خدمت به آنان تلاش می کند. شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.