تروریستی ۲۰ نفر از اهالی منزل خود را در عراق کشت

 تروریستی ۲۰ نفر از اهالی منزل خود را در عراق کشت۱۰-دی-۱۴۰۰

تروریستی ۲۰ نفر از اهالی منزل خود را در عراق کشت

تهران- ایرنا- منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، در پی حمله نیروهای امنیتی و پلیس عراق به منزل یک تروریست در استان بابل، متهم همه اهالی خانه شامل ۲۰ نفر را کشت و خودکشی کرد.

به گزارش ایرنا از تارنمای شفق نیوز، منابع نظامی عراقی گزارش دادند، نیروهای امنیتی پس از شناسایی محل اختفای یک تروریست تحت تعقیب در منطقه جبله استان بابل، منزل وی را به محاصره درآوردند و پس از تبادل آتش میان دو طرف در نهایت ۲۰ نفر که همه اعضای یک خانواده بودند توسط متهم کشته شدند.

بر اساس این گزارش، دو نیروی نظامی در این عملیات زخمی و متهم که «رحیم کاظم عیاده الغریری» نام دارد و از سال ۲۰۱۰ تحت تعقیب قضایی به دلیل اقدامات تروریستی است، خودکشی کرد.

پیش‌تر ارتش عراق از آغاز عملیات سراسری برای تعقیب، شناسایی، دستگیری و تار و مار کردن تروریست‌ها در استان‌های این کشور خبر داده بود.

با وجود شکست داعش در سال ۲۰۱۷ و پیروزی عراق بر این گروه تروریستی پس از ۳.۵ سال نبرد، بقایای داعش هنوز هم در برخی استان‌ها مشغول عملیات تروریستی هستند.

استان‌های دیاله، صلاح الدین، بغداد، کرکوک، نینوا و الانبار از مناطق اصلی تحرکات داعش در عراق به شمار می‌رود و تروریست‌ها هر از گاهی در این مناطق به عملیات علیه نیروهای امنیتی و شهروندان غیر نظامی دست می‌زنند.