مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

 مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد

مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد۱۰-دی-۱۴۰۰

درکشوری که دارای دومین منابع سرشار جهانی گازاست ولی به دلیل عدم مدیریت و عدم احداث زیرساخت ها  موجب شده تابه سبک عقب مانده غیراستاندارد گاز مصرف شود  تاموجب مرگ اعضای خانواده ها به خصوص درفصل سرما گردد.
مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

محمد امین نیکویی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در حادثه اول ساعت ۹ دقیقه بامداد پنجشنبه شب در روستای« بیاره » سی سخت به مرکز اورژانس یاسوج گزارش شد که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد و ۴ نفر از اعضای یک خانواده بعد از اقدامات درمانی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی سی سخت منتقل شدند و وضع عمومی هر ۴ نفر کاملا مطلوب می باشد.
وی اظهار کرد: در حادثه دیگری در ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه روز پنجشنبه نهم دی ماه ۱۴۰۰ در روستای «علی آباد فیلگاه» دهدشت مسمومین یک مادر و دو فرزندش به مرکز اورژانس ۱۱۵  گزارش شد و پرسنل اورژانس به محل اعزام و هر ۳ نفر را به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل کردند که حال عمومی هر ۳ نفر مطلوب گزارش شده است.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حادثه ساعد ۱۵ و ۱۱ دقیقه عصر روز پنجشنبه نهم دی ماه، مسمومیت ۳ نفر دیگر در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه گزارش شد و که هر ۳ مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ ابتدا به درمانگاه لیکک و سپس یکی از مصدومان به علت وخامت حال عمومی و کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهیدزاده بهبهان در استان خوزستان منتقل شد.