کرونا در البرز| ثبت ۲ فوتی و بستری ۴۱ بیمار بدحال۵-دی-۱۴۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی یک روز گذشته ۲ البرزی جان خود را از دست دادند در این مدت زمان ۴۱ نفر با علائم بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهرام صیادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: از دیروز تا ۵ دی ۱۴۰۰، ۴۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدهاند.
صیادی اظهار کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۸۰ هزار و۱۷۵ نفر است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۲۶ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد، ابتلای ۳۳ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.
این مقام مسؤول افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده است و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۶۴۸۳ نفر رسیده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۳ هزار و ۵۶۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
