پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه  کیهان و خوانندگانش ۱۰- آذر -۱۴۰۰

* سخنان و موضع‌گیری مسئولین دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر
کشورهای غربی، عزتمندانه است و الحمدلله دیگر منفعلانه نیست.
ان‌شاءالله همین روند تا پایان دولت تداوم یابد.
7250---0919
*
با گذشت زمان ابعاد ناتوانی تیم مذاکره‌کنندگان هسته‌ای دولت گذشته بیشتر برای مردم روشن می‌شود. کاش با انتخاب درست مردم در انتخابات
ریاست جمهوری سال‌های 92 و 96 این همه هزینه‌های سنگین بر نظام تحمیل نمی‌شد.
3107---0902
*
دفاع مقدس ملت ایران امروز الگویی بی‌بدیل برای ملت‌هایی است که راه حصول به آرمان طلایی آزادی و رهایی از استکبار را برگزیده‌اند. خوشحالی مستضعفان جهان و ناخرسندی استکبار جهانی به ویژه دولت پلید و جنایتکار آمریکا و دولت‌های وابسته از پیروزی قاطع رزمندگان دلیر کشورمان در عرصه دفاع مقدس در برابر دشمنان تا بن‌دندان مسلح بی‌تردید نشان‌دهنده حقانیت ایران اسلامی در عرصه نظام بین‌الملل بود.
نوربخش- مشهد مقدس
*
استرالیا در آن سوی دنیا و دریاهای جهان و در امنیت کامل دنبال زیردریایی‌های هسته‌ای است ولی نوبت به ایران که می‌رسد با وجود این همه دشمن دنبال ایجاد محدودیت دفاعی حتی غیر هسته‌ای برای ما هستند. باید مقاومت کرد. تجربه نشان داده با کوچکترین عقب‌نشینی ما از مواضع برحق‌مان، فشار دشمن بیشتر می‌شود.
0049---0911
*
شهید یعنی کسی که در حصار مرزهای زمینی نمانده و همیشه ساکن کربلاست. در سالگرد تشکیل بسیج در کشور به روح شهدای بسیج در تمامی عرصه‌ها از جمله شهدای عرصه علم و دانش یعنی امثال شهید فخری‌زاده درود می‌فرستیم.
5559---0937
*
با شهدایی که توفیق و افتخار زندگی با آنان را داشته‌ایم به این باور رسیده‌ام که عامل دستیابی‌شان به مقام رفیع شهادت پاکی و زلالی آنها بوده است. به قول شهید حاج قاسم سلیمانی شرط رسیدن به شهادت، شهید بودن است.
9915---0914
*
قیمت خودروی داخلی به دلیل وجود انحصار 1200 برابر شده است. لازم است مسئولین کشور برای برداشته شدن انحصار از روی خودرو کاری بکنند و خودروسازان جدیدی از میان صنعتگران دانش‌بنیان و عاشق پیشرفت کشور و نه صرفاً منفعت‌های زودگذر شکل بگیرند.
5423---0922
و 8181---0902
*
به جای آزادسازی واردات خودرو بهتر است با همکاری نیروهای مسلح و خودروسازان، خودروی ملی با کیفیت بالا و در سطح تولیدات جهانی ساخته شود. مبارزه با انحصارگری خودروسازان فعلی داخلی از این طریق امکان‌پذیر است.
9907---0938
*
شرکت‌های خودروساز داخلی که طی چند سال اخیر مدام بر قیمت‌های تولیدات خود افزوده‌‌اند لطفاً کیفیت، امکانات، ایمنی، طراحی روز، ارگونومیک، داخل کابین و خدمات پس از فروش وگارانتی را نیز افزایش دهند.
0685---0916
*
یارانه‌ پنهان انرژی زخم کهنه‌ای است که سالهای سال در برنامه نظام باقی مانده است. در شرایط پیش‌آمده که بهترین فرصت برای یک جراحی بزرگ محقق شده، سران قوا با هم افزایی و نیز استفاده از تخصص دلسوزان خارج از قوا، هر چه سریع‌تر یک بار برای همیشه این زخم چرکین را جراحی و نظام را از این ظلم آشکار نجات دهند.
نیک‌نام
*
بودجه سال آینده باید عدالت محور باشد و قشر کم برخوردار از یارانه پنهان انرژی و... را مد نظر قرار دهد. متأسفانه 20 درصد جامعه از 70-80 درصد یارانه پنهان انرژی برخوردارند و بقیه از 20 درصد آن!
6263---0938
و 6960---0936
*
نمایندگان مجلس و مسئولین امر پاسخ بدهند سرانجام تحقیق و تفحص‌های به عمل آمده از صنعت خودروسازی و بانک‌های کشور به کجا رسید؟
1258---0938
*
اجاره کردن برند دوو حکم مقابله کردن با تصمیمات بالادستی نظام در عملی کردن اقتصاد مقاومتی را دارد و باید به شدت با آن برخورد کرد.
1154---0937
* 20
سال قبل در روستایی تدریس می‌کردم شبی سارقانی وارد مدرسه شدند و اشیای باارزشی را بردند تا مدت‌ها حراست آموزش و پرورش، مدیر بخت‌برگشته مدرسه را محاکمه می‌کرد و در نهایت خسارت را هم از او گرفتند! 8 سال حسن روحانی و کابینه‌اش چه خسارت‌های هنگفتی که به کشور وارد نکردند. آیا نباید به این ترک فعل‌ها و خسارات‌های وارده رسیدگی شود؟
7594---0910
*
مسئولین محترم دو وزارتخانه مهم علوم و آموزش و پرورش برای تسهیل در مسیر پیشرفت کشور باید به موضوع‌هایی مانند استعدادیابی، محتوای کاربردی دروس عملی و پذیرش دانشجو مطابق نیاز جامعه و بازار کار اهمیت ویژه بدهند.
0685---0916
* 12
سال از فروش سهام پتروشیمی استان گلستان می‌گذرد ولی خبری از ساخت این پروژه صنعتی نیست. اگر قصدی در راه‌اندازی آن وجود ندارد با ما سهامداران تسویه حساب کنند.
8495---0911
*
تصمیمات اقتصادی از سوی مجلس و دولت باید با پیوست فرهنگی همراه باشد.
6759---0912
*
دولتمردان باید سازوکاری را طراحی و اجرا کنند که مردم مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و رونق کسب‌وکار کشاورزی را شاهد باشند.
1382---0915
*
شرکت پارسیلون خرم‌آباد لرستان به بهانه نوسازی تجهیزات آن به قیمت نازل که پول زمین آن هم نمی‌شد واگذار گردید که حاصل آن ریزش نیرو، بیکاری و تعطیلی کامل آن شد!
0685---0916
*
از کارگردان‌های متعهد و رسانه ملی درخواست می‌شود فیلم‌هایی بسازند که کمتر غم و غصه و یا ترس و استرس ایجاد کند. به قول آقای قرائتی که خدا حفظش کند خنده‌های حلال در آن باشد تا مردم شاد شوند.
5421---0918
و 2842---0910
*
کپسول گاز را که تا نیمه اول شهریور 5 هزار تومان می‌خریدیم از نیمه دوم به بعد با بیش از 350 درصد افزایش به قیمت 18 هزار تومان خریدیم!
2536---0935
*
در بهمن‌ماه 99 در آزمون استخدامی به عنوان کادر درمان شرکت کردم و نفر هفتم شدم. با گذشت 10 ماه از تاریخ آزمون هیچ خبری از نتیجه آن نیست؟! در سفر رئیس‌جمهور محترم به شیراز به معاون اجرایی ایشان آقای مرتضوی دو نامه دادم و به استاندار فارس هم نامه دادم. قول مساعد دادند ولی هنوز منتظرم؟ الان دو سال است که به عنوان کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین (بیمارستان سوختگی) فعالیت می‌کنم. از مسئولین امر درخواست می‌شود نتایج آزمون را سریع‌تر اعلام کنند تا تکلیف جوانانی که در آزمون شرکت کرده‌اند
روشن شود.
بابک سادات - شیراز
*
از دستگاه قضایی انتظار می‌رود در قبال آزادی زندانیان اسناد و مدارکی و تعهداتی گرفته شود که برخی مجرمان حرفه‌ای بلافاصله پس از آزادی راه رفته قبلی را تکرار نکنند و بدانند که با مدارک و اسنادی که به ضمانت سپرده راه فرار ندارند
.
0220---0935