شعر ! (گفت و شنود)



گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 19 آذر – 91
شعر ! (گفت و شنود)
گفتم : درسته چون رژیم نیست اصلاح پذیر ، اصلاح طلب یعنی این  رژیم بر کشدبر زیر
حال چرا سرباز جو باسر در توبره و آخور؟ از بیانیه حزب  مشارکت عصبی شده ودلخور؟
گفت : سربازجو که انسانیت را هست دشمن ،نقل کرده شعر بند تنبانی خوانده در یه انجمن
آنگاه  خودش   از  این شعر کرده  تعریف ،رندی میگه  خود تعریف مکن ای  حریف
صبر کن  تا دیگران تعریف کنند از شعر ،میگه 10 سال صبر کردم فقط شنیدم شعر وور
گفت: حزب مشاركت بيانيه داده و در آن نوشته است اصلاح طلباني كه قصد شركت در انتخابات را دارند «اصلاح طلب بدلي»! هستند.
گفتم: حالا مگر «اصلاح طلب واقعي» چي هست كه «بدلي» آن باشد؟!
گفت: اتفاقا مشاور فراري كروبي هم به شكست هاي پي در پي مدعيان اصلاحات و بي محلي مردم به آنها در چند انتخابات پي در پي اشاره كرده و نوشته است؛ اصلاح طلبان طوري از خودشان تعريف مي كنند كه انگار مردم براي رأي دادن به آنها به صف ايستاده و از سر و كول هم بالا مي روند!
گفتم: يارو كه ادعاي شاعري مي كرد، در انجمن ادبي يك شعر دم دستي و بي سر و ته را خواند و بعد شروع به تعريف و تمجيد آن كرد. به او گفتند، بايد صبر كني تا ديگران از شعرت تعريف كنند و يارو با عصبانيت گفت؛ ده سال است كه صبر كرده ام ولي جز اه، اه و لعنت چيزي نشنيده ام!
گفت : سربازجوی شیاد ، شیپور نواخته از در گشاد
گفتم : دوباره این پلید سربازجو ، علیه کی جفتک زنی کرده این یابو؟
گفت : میگه حزب مشارکت اسلامی ، در بیانیه ای داده است پیامی
اصلاح طلبانی که گرفته اند تصمیم ، در نمایش  انتخابات خود کنند سهیم
بدون  نیاز هیچ  گفتگو وبحث وجدلی ، هستند مدعیان اصلاح طلبان بدلی
گفتم : درسته چون رژیم نیست اصلاح پذیر ، اصلاح طلب یعنی این  رژیم بر کشد بر زیر
حال چرا سرباز جو باسر در توبره و آخور؟ از بیانیه حزب مشارکت  عصبی شده ودلخور؟
گفت : سربازجو که انسانیت را هست دشمن ،نقل کرده شعر بند تنبانی خوانده در یه انجمن
آنگاه  خودش   از  این شعر کرده   تعریف ،رندی میگه  خود تعریف مکن ای  حریف
صبر کن  تا دیگران تعریف کنند از شعر ،میگه 10 سال صبر کردم فقط شنیدم شعر وور