ائتلاف 1+2 فهرستی بسته‌ و قطعی نیست



غلامعی حداد عادل در جمع خبرنگاران: ائتلاف 1+2 فهرستی بسته‌ و قطعی نیست.خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره ائتلاف 1+2 گفت: این ائتلاف برای وحدت اصولگرایان است و فهرست بسته‌ای نیست.5 دی -91
غلامعلی حداد عادل فامیل وهم منقلی  رهبر ولی فقیه است . همچنین عضو بازار مکاره و رئیس کمیسیون فرهنگی آن می باشد .البته رقیب شکست خورده مقابل پاسدار علی لاریجانی برای کسب ریاست بازار مکاره می باشد . اما مدتی است  در کنار دو همشهری رهبر سردا ر محمد باقر قالیباف که شهردار تهران است و علی اکبر ولایتی که مشاور امور بین المللی رهبر ولی فقیه می باشد .گروه 2+1 را برای نامزدی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم  تشکیل داده و اهداف چگونگی  برگزیده نا مزدریاست جمهوری دوره ی یازدهم را به پیش برده می شود. چون رهبر ولی فقیه بمرحله ی خطرناک  تنفر ونفرت وکینه روز افزون اذهان عمومی  واقع شده است . از سوی دیگر بدلیل رشد اختلاف وتضاد ورقابت هایی که  میان باندهای مافیایی مدعی اصول گرا ادامه دارد به ویژه اختلاف شدیدی که با رئیس جمهور با رهبر وجود دارد .بنابراین رهبر  چاره ای ندارد جز این که متکی به همشهریان وفامیلش باشد. برای همین تیم 2+1 تشکیل شده یعنی باید 2 نفر به نفع یکی دیگر کنار برود که به احتمال زیاد باید قالیباف  برای نامزدی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم بر گزیده شود . البته حداد عادل بد لیل جاسوسی کردن برای رهبر و وانمود کردن که گویا بی طرف است تلاش می کند هرجا از سوی گروه وباندهای رقیب مدعی اصول گرایی نشست و همایشی است حضور داشته باشد. برای همین با دست مدل سلام وسان دیدن هیلتری در همایش جبهه ی متحد اصول گرایی وابسته به آخوند محمد مصباح یزدی حضور یافته است که نامزد ریاست جمهوری شان باید غیر از تیم 2+1 باشد.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل در حاشیه برنامه‌ جبهه پایداری که عصر امروز دوشنبه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد درباره ائتلاف 1+2 برگزار شد، گفت: این ائتلاف برای وحدت اصولگرایان بوده و فهرست بسته‌ای و قطعی‌ نیست. از این رو همه اصولگرایان می‌توانند در آن ائتلاف حضور داشته باشند.حداد عادل تأکید کرد: بنده هرچه را که به نفع انقلاب باشد می‌پذیرم و برای کاندیداتوری تصمیمی نگرفته‌ام.وی درباره دیدار ولایتی با آیت الله یزدی تصریح کرد: در این دیدار ولایتی به نمایندگی از سوی بنده و قالیباف مطالبی را مطرح کرد.نماینده مردم تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این ائتلاف افزایش پیدا می‌کند یا خیر متذکر شد، بله این موضوع ممکن است و ما تلاش داریم که بین اصولگرایان وحدت حاکم شود.وی درباره جوابیه هاشمی به هیئت رئیسه مجلس گفت: مشخص نیست که چنین امری صحت داشته باشد و بنده صبح امروز با یکی از اعضای هیئت رئیسه صحبت کردم اما وی گفت: که هیچ نامه‌ای به ما نرسیده است.حدادعادل درباره قرائت جوابیه هاشمی به نطق رسایی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: این موضوع را هیئت رئیسه باید تشخیص دهد و بر اساس آئین نامه داخلی مجلس هر کس حق دارد اگر درباره وی صحبت شده به وی پاسخ دهد.