عابر بانك (گفت و شنود)



گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 5 دی -91
عابر بانك (گفت و شنود)
گفتم : چرا سر بازجوی لمپن هست آزاد؟ تا علیه رقیب با اتهام وتوهین بلند زند فریاد
گفت : سربازجو مگیه از اینان خورده گول؟  چون روزی میره  از عابر بانک بگیره پول
پیام داده پول وجه نقد نیست، امر دیگری نیست؟  جواب میده پاسدار سربازجوی تروریست
حال که پول نداری  چند تاجوک  بگو برای خنده ،جالب باشه وخنده دار هم لمپنی، اما نه گزنده
گفت:يكي از عوامل فتنه 88 در ديدار با اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات از اظهارات آيت الله جنتي كه عوامل و سران فتنه را فاقد صلاحيت دانسته بود، ابراز نگراني كرده است!
گفتم: يعني منظورش اين است كه عوامل و سران فتنه بعد از آنهمه جنايت و خيانت باز هم صلاحيت نامزد شدن براي رياست جمهوري را دارند؟!
گفت: گفته است ناظران انتخابات بايد بي طرف باشند.
گفتم: بي طرفي نسبت به افراد و جريانات سياسي درون نظام است وگرنه بي طرفي در مقابل وطن فروشان و ستون پنجم دشمن كه خيانت به مردم است.
گفت: اصلا معلوم نيست اين فتنه گران با اين همه ادعا، غير از كارنامه سياه و پر از خيانت چه ويژگي ديگري دارند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو مي گفت رفته بودم از عابر بانك پول بگيرم، پيام داد وجه نقد موجود نيست، درخواست ديگري داريد؟ بهش گفتم آره، چندتا جوك بگو بخنديم!!
گفت : سربازجو با رذلی کرده شکایت ، از رفتارر قیب مغلوب کرده  حکایت
گفتم : سربازجو جانی چه کرده روایت؟  که از دست رقیب مغلوب نداره رضایت
گفت : سرباز با اتهام  زدن همراه بانهیب ، متهم کرده به خیانت ووطن فروشی رقیب
 در ادامه سر بازجوی رذل وپلید ، اتهامات  رقیب  راکرده تشدید
این مأمور  اطلاعاتی سابق سپاه ، رقیب متهم کرده  به کارنامه سیاه
چرا گفته ی خواد در نمایش انتخابات؟باز نامزد بشه برای بازار گرمی تبلیغات
چرا به شورای نگهبان دادند پیام؟ باید بیطرف باشه تامردم نکنند قیام
پس  سربازجو با گفتمان و آواز خر در چمن
رقیب وطن فروش کرده  باستون پنجم دشمن
گفتم : چرا سر بازجوی لمپن هست آزاد؟ تا علیه رقیب با اتهام وتوهین بلند زند فریاد
گفت : سربازجو مگیه از اینان خورده گول؟  چون روزی میره  از عابر بانک بگیره پول
پیام داده پول وجه نقد نیست، امر دیگری نیست؟  جواب میده پاسدار سربازجوی تروریست
حال که پول نداری  چند تاجوک  بگو برای خنده ،جالب باشه وخنده دار هم لمپنی، اما نه گزنده