تصادف خونین با 6 کشته/‌ 5 نفر ‌زنده زنده در آتش ذوب شدند‌



تصادف خونین در دشتستان با 6 کشته/‌ 5 نفر ‌زنده زنده در آتش ذوب شدند‌.خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: تصادف خونین در دشتستان شش کشته برجای گذاشت که متاسفانه پنج نفر از آنها زنده زنده در آتش سوختند.5 دی -91
مسئول  بدون چون و چرای  اینگونه جنایات وفجایع انسانی در جاده های کشور  رهبر ودولت مردان وسایر نهادهای حکومتی هستند . زیرا که  جنایات جاده ای نه اینکه از خیلی سال پیش ا دامه داشته ، بلکه روز به روز افزایش یافته  و به این موضوع توجهی نشده است تا جاییکه رکورد شکنی مرگ ومیر جاده ای  بدون رقیب مختص حاکمان ایران ویران کن وملت نابود کن  ثبت شده است . برای اینکه حاکمان ایران  سرمایه ومنابع وذخایر کشور را صرف سرکوب و سانسور مردم وتلاش بی وقفه برای دست یابی به سلاح هسته ای کرده اند. چونکه  برای شن اهمیت نداشته است که بدلیل ترمیم  نکردن جاده های کشور  و  عدم احداث  جاده های جدید ونصب  علایم رانندگی  و ایمنی در جاده ها موجب رشد مرگ ومیر  شهروندان ایرانی شده است . آنچنان که گزارش شده  سر نشینان یک خود رو پس از کشتن یک عابر  دچار آتش سوزی می شود و بطور زنده زنده  5 نفر سر نشین در آتش سوختند.و شدت آتش‌سوزی طوری بوده که سرنشینان  ذوب شدند و قابل شناسایی نیستند  .
محمدعلی دهقان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تأیید خبر کشته شدن هر 5 سرنشین خودروی سمند در مسیر برازجان به بوشهر اظهار داشت: بر اثر انحراف خودروی سمند در مسیر برازجان به بوشهر (روبه‌روی تالار بهشت دشتستان) نرسیده به روستای خوش‌مکان هر 5 سرنشین خودرو در دم جان باختند.وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: این حادثه راس ساعت 18 و 49 دقیقه امروز(دوشنبه) رخ داد و خودروی مذکور به دلیل سرعت بالا منحرف می‌شود که در این حین عابر پیاده‌ای را نیز ‌کشته و پنج سرنشین خودرو ‌نیز به دلیل آتش‌سوزی ‌جان خود را از دست دادند.رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، اورژانس دشتستان به محل حادثه رسید و آتش‌نشانی نیز خود را به محل وقوع سانحه رساند.دهقان تصریح کرد: اجساد پنج سرنشین خودروی سمند به دلیل شدت آتش‌سوزی و ذوب شدن قابل شناسایی نبود و تمام اجساد به سردخانه تحویل شدند.