قمپز (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان  17 خرداد 93
قمپز  (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی بی دنده و ترمز ، الکی در کرده قمپز
گفتم : مگر این روانی بیمار ؟ دوباره  شده خمار
بگو این منفور جنایتکار ،  باز چه کرده این مکار؟
گفت: رسانه‌ها و مقامات غربی، پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانسته‌اند.
گفتم: تا کور شود هر آن که نتواند دید. یک روزنامه آمریکایی هم نوشته است؛ ایران در بحران سوریه با آمریکا و اروپا و عربستان و ترکیه و قطر زورآزمایی کرد و پیروز این میدان شد.
گفت: مقامات آمریکایی و اروپایی و برخی از دولت‌های عربی به شدت نگران بازگشت تروریست‌ها از سوریه و اقدامات تروریستی آنها در کشورهای یاد شده هستند.
گفتم: باد کاشته بودند، حالا باید طوفان درو کنند.
گفت: یکی از مقامات سعودی به تروریست‌ها دلداری داده است که کشورهای حامی آنها هنوز امیدوارند و دست از حمایت تروریست‌ها نخواهند کشید!
گفتم: قمپز در کرده! یارو می‌گفت، کانون خانواده ما همیشه گرم است چون هر وقت می‌خواهد سرد بشود، بابام کولر را خاموش می‌کند!
گفت : سربازجوی بی دنده و ترمز ، الکی در کرده قمپز
گفتم : مگر این روانی بیمار ؟ دوباره  شده خمار
بگو این منفور جنایتکار ،  باز چه کرده این مکار؟
گفت : در مورد سوریه و انتخابان ، این جانی کرده تبلیغات
مدعیست این بی ترمزودنده، رژیم شد برنده
گفتم : نمی دونه این بدنام؟ سپاه قدس شد اعزام
تا با حزب الشیطان لبنان ،در سوریه دهند جولان
تا  با سناریو سازی ، دست زنند به رأی سازی
چرا دلقک سربازجو؟از پیروزی گفته این هالو
گفت : این ابله پررو ، نقل کرده از یه یارو
گفته کانون خانواده شان ، همیشه گرم برای شان
هر موقع میشه سرد ، رنگ شان میشه زرد
سریع این چموش ، کولر میکنه خاموش