كوتاه و خواندني تلافي مردها.

كوتاه و خواندني
تلافي مردها.
9 تیر-93
این شیوه ی برخورد زن و مرد باهم را پاسداران وسربازجو شریعتمداری و بی ترمز ودنده عقب کنده شدگان بارهبر ولی فقیه انتصابی درر استای پیگیری اهداف خود می کنند. همچنین  رفتاری که منتقدان دولت به خصوص باند جبهه متحداصول گرایی مصباح یزدی با دولت روحانی وتوافق هسته ای دارند.

زني مشغول درست كردن تخم مرغ براي صبحانه بود.
ناگهان شوهرش سراسيمه وارد آشپزخانه شد و داد زد: مواظب باش، مواظب باش، يه كم بيشتر كره توش بريز….
واي خداي من، خيلي زياد درست كردي … حالا برش گردون … زود باش
بايد بيشتر كره بريزي … واي خداي من از كجا بايد كره بيشتر بياريم؟ دارن مي‌سوزن مواظب باش، گفتم مواظب باش !
هيچ وقت موقع غذا پختن به حرفهاي من گوش نمي‌كني … هيچ وقت!! برشون گردون ! زود باش !
ديوونه شدي؟ عقلتو از دست دادي؟ يادت رفته بهشون نمك بزني … نمك بزن … نمك …
زن به او زل زده و ناگهان گفت: خداي بزرگ چه اتفاقي برات افتاده؟! فكر مي‌كني من بلد نيستم يه تخم مرغ ساده درست كنم؟
شوهر به آرامي گفت: فقط مي‌خواستم بدوني وقتي دارم رانندگي مي‌كنم، چه بلائي سر من مياري!