اضافه (گفت و شنود )

دروغ نامه ی کیهان 5 تیر -93
اضافه  (گفت و شنود )
گفت : سربازجو با فرافکنی ، بازبه خودش زده تو دهنی
گفتم " چرا این سربازجو؟ خودزنی کرده این یارو
گفت : آخه سربازجوی حراف ،  علنی کرده اعتراف
اضافه کردت این مردک آلوده ریش  ، در همه عمر کثیف خویش
در مسیر آمده به پیش  ، راست نگفته  ،جز زدن نیش
گفتم : سربازجو بطور عیان ، چرا چنین کرده بیان؟
گفت: مدعیان اصلاحات بدجوری به پر و پای آقای روحانی پیچیده‌اند و پشت سر هم مصاحبه می‌کنند و نظر می‌دهند که «اعتدال» گفتمان نیست و روحانی از خودش گفتمان ندارد!
گفتم: تا چند هفته قبل که در دفاع از گفتمان اعتدال یقه چاک می‌دادند؟!
گفت: حالا علاوه بر آن که «اعتدال» را گفتمان نمی‌دانند، ادعا می‌کنند که آقای روحانی از خودش پایگاهی ندارد و رأی ایشان متعلق به اصلاح‌طلبان است!
گفتم: اگر اصلاح‌طلبان رأی داشتند چرا نامزد خود را ابتدا با خواهش و تمنا و سپس به زور وادار به انصراف کردند؟!
گفت: همین‌ها به آقای هاشمی می‌گفتند عالیجناب سرخپوش ولی بعدا که به ایشان احتیاج پیدا کردند به تقدیس ایشان پرداختند. همین‌ها به آقای خاتمی می‌گفتند؛ رهبر اصلاحات ولی بعدا او را با شاه‌سلطان‌حسین و گورباچف مقایسه کردند و امروز هم...
گفتم: از یارو پرسیدند تا حالا در عمرت یک کلمه حرف راست زده‌ای؟ گفت؛ از شما چه پنهان اگر بگویم آره، یک دروغ دیگر به دروغ‌های قبلی اضافه کرده‌ام!
گفت : سربازجو با فرافکنی ، بازبه خودش زده تو دهنی
گفتم " چرا این سربازجو؟ خودزنی کرده این یارو
گفت : آخه سربازجوی حراف ،  علنی کرده اعتراف
اضافه کردت این مردک آلوده ریش  ، در همه عمر کثیف خویش
در مسیر آمده به پیش  ، راست نگفته  ،جز زدن نیش
گفتم : سربازجو بطور عیان ، چرا چنین کرده بیان؟
گفت : این بد نام و نشان ، خواسته با یه تیر بزنه  چند نشان
پس با ترفند برج مقابل بارو ، اتهام زده این پررو
چون  سربازجوی جانی ، با بهانه ی ر وحانی
در دفاع از وی و رفسنجانی، کرده  است  بدهانی
سربازجوی زندان اوین ، به اصلاح طلب کرده توهین
علیه شان پرونده گشوده، تا بکام شان زهر کنه پالوده
 نقل کرده با اخ وتف ، شاه حسین کردن خاتمی و گورباچف
گفتند رفسنجانیست عالی جناب، روحانیست امنیتی ناب
 در ادامه کرده ا ند استدلال، اینان  نه اصلاح طلبند، نه اهل اعتدال
گویند روحانی نداره گفتمان ، با آرای ما در این پست شده مهمان