سه گزارش تصویری با 3 تصویر 4 تیر-93

سه گزارش تصویری با 3 تصویر 4 تیر-93 
326 هزار زنبور روي تن يك چيني
تاپ ناپ: يك زنبور‌دار چيني به نام "گائو بينگائو" از شهر "تانگ جيان" در شمال چين در اقدامي عجيب و شجاعانه بدن خود را با 326 هزار زنبورش پوشاند. وزن اين تعداد زنبور حدود 33 كيلوگرم ميشود. او با اين اقدام نام خود را در كتاب ركورد‌هاي گينس ثبت كرد. 

اشتباه نكنيد برگ درخت نيست .حشره‌اي كه حشره شناسان را هم به اشتباه مي‌اندازد
حشره 8سانتي متري كه شبيه برگ درختان است حتي حشره شناسان را در تشخيص به اشتباه مي‌اندازد. اين حشره به خوبي عمل استتار را بلد است. اين موجود تواناترين موجود بر روي زمين در عمل استتار است و حتي راه رفتن اين حشره نيز به گونه‌اي است كه تشخيص آن از برگ درختان معمولي بسيار سخت است. براساس اين گزارش،زيستگاه اصلي اين جاندار در مناطق جنوب و جنوب شرق آسيا به سمت استراليا است. اين حشره معمولأ 8 سانتي متر طول دارد و داراي بدني پهن است. بدن اين حشره به گونه‌اي است كه حتي رگ‌ برگ‌هاي گياهان نيز به خوبي بر روي آن قابل مشاهده است. حتي در برخي از گونه‌هاي اين حشره قسمت‌هاي كناري بدنش به رنگ قهوه‌اي ديده مي‌شود كه دقيقأ شبيه برگ درخت جويده شده درختان به نظر مي‌رسد. حشره برگي در هر بار تخم ريزي مي‌تواند تا 680 تخم بگذارد. اين جاندار هم اكنون 47 ميليون سال است كه بر روي زمين زندگي مي‌كند. گفتني است، اين حشره جالب توانايي ترميم بازو‌هاي از دست رفته خود را نيز دارد. 

رواج خرافات در اسپانيا!
مراسم مذهبي پرش از روي نوزادان هر ساله در روستاي "كاستريلو دو مورسياي" اسپانيا برگزار مي‌شود. گفته ميشود پرش از روي اين نوزادان، روح آنها را تا ابد از شر شياطين و ارواح خبيث حفظ مي‌كند! 







تكريم تا بي‌نهايت 

حمل خودرو با 3 چرخه! 

خوش خوابی پدر و پسر خسته و خوابالو!