نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما 25بهمن-93
چند تلفن از تهران: چرا قیمت مرغ یک شبه کیلویی 3هزار تومان و در برخی مناطق تهران تا 4 هزار تومان افزایش پیدا کرد؟ درحال حاضر مرغ به کیلویی 8200 تومان رسیده است!؟ * آلبوغبیش از اهواز: خیابان‌های منطقه کیانپارس اهواز با مشکل فاضلاب روبروست و بوی نامطبوع و آلودگی محیط در این منطقه خیلی زیاد است. لطفاً پیام من را چاپ کنید شاید مسئولان رسیدگی کنند.* حسنوند از تهران: نبود پل عابر پیاده روبروی فروشگاه اتکا شهید چمران مقابل ثبت احوال در خیابان امام خمینی(ره) رفت و آمد از عرض خیابان را برای مراجعان و رهگذران دشوار کرده است. ایکاش شهرداری منطقه به جای صرف بودجه هنگفت برای تعویض چند باره سنگ‌های کف میدان حسن آباد، ساخت پل را در اولویت کاری خود قرار دهد؟* صلواتی از تهران: در فوتبال این مملکت برخی‌ها میلیاردی پول می‌گیرند و ماشین‌های آنچنانی سوار می‌شوند، آنوقت برخی جوان‌ها هم باید برای 2 میلیون تومان وام از این بانک به آن بانک بروند و نمی‌توانند ازدواج کنند! سرانجام قانون همسان سازی حقوق‌ها به کجا انجامید؟انتظار می‌رود هرچه سریعتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع تبعیض نگاه ویژه‌ای به قانون همسان‌سازی حقوق‌ها داشته باشند و با تسریع در اجرای این قانون، عدالت و مساوات را برقرار کنند.عبدالله معصومی – بازنشسته کشوری – تهران.نان شور همراه با جوش شیرین.برخی نانوایی‌ها نان شور، سوخته و همراه با جوش شیرین به فروش می‌رسانند که این موضوع سبب گلایه مشتریان از برخی نانوایان شده است. از مسئولان مربوطه تقاضا داریم شماره تلفنی اعلام کنند تا معترضان بتوانند شکایات خود را اعلام کنند.علی – تهران
صدای شما
* از اهالی شمیران: با تبدیل شدن کوچه باغ‌های شمیران به کوچه، برج و... و با توجه به پارک اتومبیل‌ها در کوچه‌ها و اشغال بخشی از فضای پیاده‌روها، از مسئولان شهرداری منطقه یک ناحیه 8 تقاضا می‌شود حداقل با نصب میله یا جدول‌کشی، حدود پیاده‌روها را به خصوص در کوچه «ایزد» مشخص و راهی برای عبور عابران باز کنند.
* چند تلفن از تهران: چرا قیمت مرغ یک شبه کیلویی 3هزار تومان و در برخی مناطق تهران تا 4 هزار تومان افزایش پیدا کرد؟ درحال حاضر مرغ به کیلویی 8200 تومان رسیده است!؟
* مقصودنیا از تهران: به مسئولان راهنمایی و رانندگی بگویید با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ترافیک شدید این روزها، بهتر است از الآن به فکر کنترل ترافیک باشند.
* آلبوغبیش از اهواز: خیابان‌های منطقه کیانپارس اهواز با مشکل فاضلاب روبروست و بوی نامطبوع و آلودگی محیط در این منطقه خیلی زیاد است. لطفاً پیام من را چاپ کنید شاید مسئولان رسیدگی کنند.
* حسنوند از تهران: نبود پل عابر پیاده روبروی فروشگاه اتکا شهید چمران مقابل ثبت احوال در خیابان امام خمینی(ره) رفت و آمد از عرض خیابان را برای مراجعان و رهگذران دشوار کرده است. ایکاش شهرداری منطقه به جای صرف بودجه هنگفت برای تعویض چند باره سنگ‌های کف میدان حسن آباد، ساخت پل را در اولویت کاری خود قرار دهد؟
* صلواتی از تهران: در فوتبال این مملکت برخی‌ها میلیاردی پول می‌گیرند و ماشین‌های آنچنانی سوار می‌شوند، آنوقت برخی جوان‌ها هم باید برای 2 میلیون تومان وام از این بانک به آن بانک بروند و نمی‌توانند ازدواج کنند!
نامه‌های شما

سرانجام قانون همسان سازی حقوق‌ها به کجا انجامید؟
انتظار می‌رود هرچه سریعتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع تبعیض نگاه ویژه‌ای به قانون همسان‌سازی حقوق‌ها داشته باشند و با تسریع در اجرای این قانون، عدالت و مساوات را برقرار کنند.عبدالله معصومی – بازنشسته کشوری - تهران
نان شور همراه با جوش شیرین
برخی نانوایی‌ها نان شور، سوخته و همراه با جوش شیرین به فروش می‌رسانند که این موضوع سبب گلایه مشتریان از برخی نانوایان شده است. از مسئولان مربوطه تقاضا داریم شماره تلفنی اعلام کنند تا معترضان بتوانند شکایات خود را اعلام کنند.علی – تهران
سد معبر و مشکل رفت و آمد عابران
عابران پیاده که قصد عبور از میدان خراسان به طرف چهارراه تیردوقلو را دارند، به علت سدمعبر شمار زیادی از دست‌فروشان، با مشکل مواجه‌اند. به طوری که به علت ازدحام جمعیت مقابل دست فروشان فوق، رفت و آمد بسیار مشکل است. از مسئولان رفع سد معبر شهرداری منطقه 15 تقاضای رسیدگی داریم.شادی سردشتی - تهران