نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  6 اسفند-93
ترافیک شدید منطقه جوادیه.به دلیل بسته شدن پل جوادیه از میدان راه‌آهن و احداث خیابان از سوی شهرداری منطقه رفت و آمد برای اهالی جوادیه بسیار مشکل شده و مسیرهای جایگزین نیز نه تنها مشکل را حل ننموده بلکه ترافیک سنگینی را بوجود آورده است لذا ضمن تقدیر از زحمات شهرداری منطقه خواستار حل مشکل ترافیکی بخصوص در این ایام پایان سال می‌باشیم.خیاطی – تهران.
آتش‌بس!.کمبود فضای نشاط‌آور برای جوانان و نوجوانان موجب شده پس از برنده شدن تیم‌ مورد علاقه‌شان در مسابقات ورزشی، به بهانه حمایت از آن تیم‌ به کوچه‌ها و خیابان‌ها بیایند و شادمانی کنند تا به این شیوه تخلیه روانی شوند. در روزهای پایان سال هم به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری با خرید مواد محترقه و آتش‌زا، به پیشواز این مراسم می‌روند. سر و صدای ناشی از انفجار این مواد بی‌شباهت به انفجار در مناطق جنگی نیست و برای رهگذران، بیماران و سالمندان و به خصوص زنان باردار مشکلات و آسیب‌های فراوانی به همراه دارد. پیشنهاد می‌شود، مسئولان به‌ویژه نیروی انتظامی در تمامی شهرها، محل‌هایی را برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری انتخاب و از طریق صدا و سیما و مطبوعات معرفی کنند تا افراد داوطلب، به جای آتش‌بازی در مکان‌های عمومی و ایجاد مزاحمت برای دیگران، در مکان‌های تعیین شده بساط ترقه‌بازی راه بیندازند و در کوچه و خیابان‌ها آتش‌بس اعلام کنند!علی اکبر فرقانی ـ تهران.
* خرسندی – تهران: مدتی است دو سه شرکت فرآورده شیر و لبنیات نسبت به افزایش قیمت محصولات خود بدون سر و صدا اقدام نموده از جمله شرکت کاله که فرآورده‌های خود از جمله بستنی را از 500 به 700 تومان افزایش داده‌اند و قطعاً چند درصدی هم در سال جدید گران خواهند نمود. مسئولان ذیربط بیدار شوند.*
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی: گویا وزیر رفاه و نیز رئیس سازمان تامین اجتماعی وعده اعزام تمام بازنشستگان به مشهد مقدس را در مدت زمان 5 سال داده‌اند، مسئولان قبلی هم وعده دادند و عمل نکردند امیدواریم تا زمانی که ما زنده‌ایم این آقایان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند.