كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 تیر - 95
كيهان و خوانندگان
   سربازجو شریعت نداری برای پیشبرد سیاست ضد دولت روحانی ومخالفت با وزیر فرهنگ وارشاد و موافقت با سیاست سانسور و فیلترکردن فضای مجازی وتوجیه آن آویزان به ترفند  استفاده کردن وزارت بدنام اطلاعات از اقلیت های مذهبی دربرون مرز شده است که از دوران رفسنجانی شروع شد . برای همین پیام قلابی ودروغین از سوی یک جوان زرتشتی نه در استان یزد که درتهران در اوین نامه اش  بازتاب داده است . گویا که زرتشتی ها خیلی از آزادی برخوردارند و پشتیبان ومدافع رژیم وارونه و لایت فقیه و سیاست سرکوب وبه ویژه سانسور درفضای مجازی اند:
 يک جوان ايراني و از اقليت زرتشتي هستم با اينکه سعي کرده ام به فضاي مجازي وابسته نشوم اما هر بار از آن استفاده مي کنم احساس ناامني دارم و يک جريان سازي فرهنگي هدفمند و مخرب را به شکل يک موج مشاهده مي کنم که محتوايي غيراخلاقي دارد و بدون نظارت رها شده است فرهنگ و سبک زندگي ايراني دارد با هويتي گمراه کننده براي ما جوانان در اين فضا معرفي مي شود و بيشترين حجم فضاي مجازي براي کاربران ايراني به دنبال کردن موضوعاتي است که در پشت آن مقاصد ضدايران نهفته است.

     به دنبال بيانيه غيرتمندانه و عزتمندانه و در يک کلام انقلابي سردار شجاع و پرافتخارمان سليماني به عنوان سرباز انقلاب اسلامي عرضه مي داريم فقط کافي است اشارتي نمائيد تا کاخ ستمگران را با هر چه در توان داريم بر سرشان خراب کنيم و داد مظلومان را بستانيم. اين نداي ملت غيرتمند ايران اسلامي است که در هر نقطه از جهان حامي مظلوم و ظلم ستيز است و شما سرداران سپاه اسلام موجبات عزت ايران اسلامي هستيد تا اينکه دشمن در مقابل ما زانو بزند نه اينکه ما در کنار صندلي افراد حقير زانو به زمين بزنيم.
    نراقي

     دولت مي تواند به جاي خريد تعداد زيادي هواپيماي بوئينگ از آمريکا به وضعيت راه ها و خط ريلي کشور سامان ببخشد تا در تصادفات جاده اي جهان مقام اول نباشيم و هر روز حوادث تلخي مثل کشته شدن سربازان پادگان صفر پنج کرمان را مشاهده نکنيم.

    03370918
     رشد عجيب قيمت اجناس خوراکي و مصرفي خانواده ها بدون نظارت بازار از سوي مسئولان مربوط رها شده است و دولت از تورم تک رقمي مي گويد درحالي که درآمدهاي کم کارگران با مخارج آنان همخواني ندارد و تورم واقعي در بازار براي اکثريت جامعه آزاردهنده شده است.

    0171021
     وزير ارتباطات اعلام کرد حاضريم فيش هاي حقوقي خود و مديران را رسانه اي کنيم به ايشان بفرمائيد پس چه شد؟ البته اگر خواستند لطف کنند فيش هاي اسفند و فروردين را رسانه اي کنند.

    جوادي يزدي

     مديريت جهادي فقط در نام نيست بلکه بايد به شاخصه هاي مديريت جهادي مثل انقلابي بودن، حمايت از قشر محروم پرهيز از زندگي اشرافي، علمي کار کردن و معتقد بودن به حساب و کتاب روز قيامت و... توجه جدي شود.

    31040912
     تمام معضلات و مشکلات کشور فقط با روحيه بسيجي و انقلابي بسيجيان و انقلابيون قابل حل است.

    12580938
     از جنايتي که دشمنان در حق هنرمند صاحب انديشه و متعهد کشورمان آقاي طالب زاده انجام داده اند ناراحت شدم از صميم قلب براي سلامتي اين نيروي ارزشي کشور دعا مي کنم. از نيروهاي حزب اللهي و انقلابي کشور هم مي خواهم هوشيار باشند.

    79410912
     نماز جمعه درحالي در مصلاي اصفهان اقامه مي شود که اين مکان به طور کامل آماده بهره برداري نيست و علاوه بر اين در حاشيه شهر واقع شده و بسياري از علاقه مندان از دسترسي به آن محروم اند. از مسئولين امر درخواست مي شود تا بار ديگر نماز پرصلابت جمعه در ميدان مسجد امام(ره) برگزار شود چراکه نقطه مرکزي اصفهان محسوب مي شود.

    63740936
     سه سال قبل اقدام به تعطيل کردن رسمي مطب خود کردم با اين حال اداره کل ماليات غرب تهران بنده را مودي دانسته و خواستار تسليم اظهارنامه پرداخت ماليات بردرآمد شده است. بنويسيد وقتي درآمدي نداشته ام ماليات براي چه؟

    45760912
     با وجود اينکه مصرف گاز در دوره ايام گرم سال کمتر است در قبض مصرفي بهاي گاز اين دوره ما نسبت به دوره هاي گذشته چيزي حدود 60 درصد افزايش داشته است. چطور مي شود دولت محترم بدون افزايش مبلغ يارانه ها به افزايش بهاي انرژي ها پرداخته است به شکلي که پول يارانه تنها کفاف پرداخت يکي از قبوض را مي دهد، دولت با تورم بالايي که در جامعه است به افزايش قيمت ها شدت داده است درصورتي که از آمار تک رقمي تورم سخن مي گويد!

    3415041
     به دليل حفر چاه هاي عميق و برداشت بي رويه آب، متاسفانه آب چشمه گروي قلمان خشک و مرکبات ما کشاورزان به کلي از بين رفته و ما بيکار در روستا پرسه مي زنيم و پيگير خسارات ولي نتيجه اي حاصل نشد در صورت عدم حل مشکل مجبوريم روستا را ترک و به حاشيه نشيني در بندرعباس نقل مکان کنيم.

    احمد ديودار- روستاي بوندر خورگو

     در طرح جديد مجلس حقوق بازنشستگي با معادل ميزان دريافتي 5 سال آخر محاسبه مي شود که در آخر مبلغ چندان قابل ملاحظه اي براي فردي که 30 يا 20 سال انجام وظيفه کرده نمي باشد.

    8930021
     وزارت آموزش و پرورش حقوق نوبت دوم ما معلمان را تاکنون پرداخت نکرده است باتوجه به نياز مالي معلمان که دو شيفت کاري را براي تدريس مي پذيرند و مطمئناً به دستمزد تدريس نياز دارند چرا با گذشت يک سال از موضوع، مسئولان اقدام موثري نمي کنند.

    04590912
     يک جوان ايراني و از اقليت زرتشتي هستم با اينکه سعي کرده ام به فضاي مجازي وابسته نشوم اما هر بار از آن استفاده مي کنم احساس ناامني دارم و يک جريان سازي فرهنگي هدفمند و مخرب را به شکل يک موج مشاهده مي کنم که محتوايي غيراخلاقي دارد و بدون نظارت رها شده است فرهنگ و سبک زندگي ايراني دارد با هويتي گمراه کننده براي ما جوانان در اين فضا معرفي مي شود و بيشترين حجم فضاي مجازي براي کاربران ايراني به دنبال کردن موضوعاتي است که در پشت آن مقاصد ضدايران نهفته است.

    خسروي- تهران

     افزايش حقوق بازنشستگاني که کمتر از يک ميليون تومان دريافت مي کردند 20 درصد اعلام شده بود ولي با گذشت چند ماه از سال شاهد افزايش 12 درصدي هستيم و در مورد اينکه چرا اجرا نشده، پاسخي از دولت دريافت نمي شود.

    فرامرزيان- تهران

     دو هفته است که آب منطقه جنت آباد- 20 متري گلستان در ماه مبارک رمضان به روي 330 خانوار روزه دار بسته شده است و پيگيري اهالي تاکنون بدون نتيجه مانده است از مسئولان درخواست داريم با اين رفتار ناپسند برخورد جدي صورت گيرد و هرچه زودتر آب منطقه وصل شود.