به نام «خیریه» به «کام» ابتکار/ تخلف دیگری از خانم رئیس+اسناد

به نام «خیریه» به «کام» ابتکار/ تخلف دیگری از خانم رئیس+اسناد 4 مهر - 95
امکان ندارد رژیم وارونه ی ولایت فقیه  که اعتیاد مزمن به بحران آفرینی های زنجیره ای 38 ساله دارد وتوانسته بااین ترفند از بحران های ادامه دار عبور کند .یک روز بدون بحران آفرینی که همزاد سیاست شدید سرکوب واعدام است به سر برد و مواجه به موج اعتراضات نباشد .برای همین درچند روز گذشته شاهد دانه های  تسبیح متصل بهم  بحران های گوناگون بوده ایم که محور  برجام است و شامل :  حقوق های نجومی،  مخالفت با مبارزه بانکی با پولشویی، عربدکشی علیه عربستان وبحرین، هدید به سرنگون کردن شان،  شایعه سناریوی فرارگردن آقازاده مهدی ر فسنجانی، شایعه بستری شدن رفسنجانی ، تهدید روحانی به رد صلاحیت ،   داستان اعتراف توبه نامه قاضی قاتل سعید مرتضوی، همایش پاسداران وعربده کشی های ضدآمریکایی و مخالفت برجام شان، دیدار باخامنه ای بافرماندهان سپاه وتکرار عربده کشی های سپاه و..... تحقیر روحانی کهم وقع سخنرانی درسازمان ملل صندلی ها خالی بود، سخنرانی اش انفعالی بود،  دستآوردبرجام یعنی هیچ، تهدید ظریف برای حضور درمجلس ارتجاع برای پاسخگویی دردوهفته متوالی پس از برگشت از آمریکا. بالاخره اکنون هم  رشوه برخی مدیران محیط زیست  ومعصومه   ابتکار بهانه تولید رگبار گزارشات گوناگون علیه ی وی شده است.   
خبرگزاری فارس: به نام «خیریه» به «کام» ابتکار/ تخلف دیگری از خانم رئیس+اسناد
ابتکار مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت شده تبدیل به مجتمع اداری - تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملک خود را چندین برابر افزایش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست خیریه‌ حضرت زینب (س) که به نام مادرش ثبت شده را با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود تغییر کاربری داده و خودش نیز در آنجا به فعالیت‌هایش ادامه می دهد.
خیریه حضرت زینب (س) در اقدسیه واقع در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. کاربری این خیریه باغ بود که طی لابی‌های صورت گرفته و استفاده خانم ابتکار از موقعیتش در کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده و تبدیل به پهنه مسکونی می‌شود. 
عضو اصلاح‌طلب سابق شورای شهر در یک حرکت دیگر مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت شده تبدیل به مجتمع اداری - تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملکش را چندین برابر افزایش می‌دهد.
بر اساس این گزارش، وقتی پهنه‌‌ای اداری - تجاری می‌شود باید 60 درصد آن زیر سطح اشغال برود اما خانم رئیس با استفاده از نفوذ خود صد درصد زمین را زیر سطح اشغال برده و یک طبقه همکف این خیریه را تبدیل به پاساژ می‌کند.گفته می‌شود ابتکار کارهای اقتصادی خود را به نام خیریه حضرت زینب (س) انجام می‌دهد.