گفت و شنود فراموشي


دروغ نامه ی کیهان 21 شهریور - 95
گفت و شنود 
فراموشي

گفت: معاون وزير اقتصاد در مصاحبه با روزنامه ايران سعي کرده است که ماجراي 2 نامه بانک هاي ملت و سپه که تصوير آنها در کيهان آمده بود را توجيه کند!
    گفتم: متن اين دو نامه به وضوح نشان مي دهد که دو بانک ملت و سپه به دليل تحريم هاي آمريکا و اروپا از انجام درخواست قرارگاه خاتم و شرکت تهران گسترش خودداري کرده اند. يعني کاسه داغ تر از آش شده و دست به خودتحريمي زده اند!

    گفت: معاون وزير اقتصاد مي گويد يکي از آنها درخواست صدور ضمانت نامه براي يک بانک چيني داشت که در صورت انجام، بانک چيني آن را قبول نمي کرد و ديگري خواستار انتقال مبلغي از بانک ملت شعبه دوبي به بانک ملي شعبه دوبي داشت که آنهم به علت قوانين کشور ميزبان امکان پذير نبود!

    گفتم: پس چرا در متن نامه ها آمده است چون درخواست کنندگان در ليست تحريمي آمريکا و اروپا هستند، انجام درخواست آنها ممکن نيست!

    گفت: چه عرض کنم؟! شايد متن آن نامه ها را فراموش کرده اند و حالادارند براي آن متن جديد مي تراشند!

    گفتم: يارو مي گفت؛ بعضي وقت ها وسط راه توقف مي کنم و به فکر فرو مي روم که از خانه آمده و دارم به محل کارم مي روم؟ يا از محل کار برگشته و به خانه مي روم!