حاميان فيش هاي نجومي مدعي مبارزه با پولشويي شده اند!

اوین نامه ی کیهان 21 شهریور -95
گزارش اوین نامه  كيهان از هويت واقعي طرفداران FATF 
حاميان فيش هاي نجومي مدعي مبارزه با پولشويي شده اند!
به نظر می ر سد که سربازجو شریعت نداری عضو اطلاعات سپاه بیش ازاندازه خودش را جدی گرفته یا سرکار گذاشته وبه ریشخند گرفته و باورش شده که وارونه گویی و اراجیف سریالی و تکراری واتهاماتش خریدار دارد . برای اینکه زیاد خِنگ وفراموشکار شده است  و به خاطر ندارد وقتی وزیر کشور اصول گرای روحانی تهدید به ا فشاگری دست اندرکاران پول های کثیف درسیاست وانتخابات کرد چگونه مورد هجمه وتهدید واقع شد طوریکه مجبور به عقب نشینی شد . اما اکنون از سوی همان باندمافیایی غارتگر دست اندر کار پول های کثیف دولت روحانی متهم به حامیان  حقوق های نجومی مدعی مبارزه با پولشویی شده است. یعنی باید ثابت شود زمین گرد است واز هرسو که دور زمین چرخیده شود وهرفساد مطرح گردد باید به دولت روحانی واعضای کابینه دولت وحامیان شان  رسید چون دربست آلوده به فساد ونفوذ دشمن بیگانه وضد انقلاب .... عبورکرده از خط خمینی شیاد وانقلاب هستند و برعکس حامیان خامنه ای وپاسداران ودلواپسان نگران همه امام زاده های بدون سند هویتی اند .چون شعاری ادعای پاک و منزه  اند  درحالی که خیلی بیش از مهره های رقیب آلوده به فساد وجنایت و خیانت ووغارتگری ووطن فروشی وضدمردم هستند.

نگاهي به رسانه هاي دولتي که اين روزها پر شمار و پر تعداد، به دنبال توجيه و تزيين معاهده FATF هستند و نگاهي به اظهارات مقامات و مسئولان دولتي به هر شکل ممکن مي کوشند اين عهدنامه شوم را، زيبا جلوه دهد، گوياي طنز تلخي است که باطن دوگانه و غيرصادقانه آنها را به نمايش مي گذارد! به اين معني که در حالي اکنون تمام قد از FATF حمايت مي کنند و حاضرند همه چيز مملکت را به بيگانگان نشان دهند که سوزني حاضر به اجراي همين وضعيت در داخل کشور نيستند! مرور رفتار همين افراد در يک موضوع ساده داخلي، اين سخن را اثبات مي کند.
    
    
دانستن حق مردم نيست!
    مجمع تشخيص مصلحت نظام مصوبه اي داشت که براساس آن، افشاي اطلاعات مربوط به دارايي و ثروت مسئولان ممنوع شده است. اين مصوبه در زمان دولت يازدهم به تصويب رسيد. زماني که چند وزير هزار ميليارد توماني و چند معاون کاسب و فعال در پروژه هاي مختلف در دولت حضور دارند و بنا بر اظهارات مقامات قضايي، برخي از آنها برخلاف قانون اساسي، تاکنون دارايي خود را اعلام نکرده اند! چرا!؟ طبيعي است، چون دانستن حق مردم نيست!

    
    
ذخيره هاي نامحسوس!
    همين جريان که دانستن هيچ چيز را حق مردم نمي داند و حتي نمايندگان آنها را پنهاني و زيرکانه دور مي زند تا بتواند با دشمنان قرارداد ببندد، در موضوع فيش هاي نجومي و حرامخواري مديران دولتي هم مردم را نامحرم دانست و پرداختن به مسئله حقوق آنها را ،گروکشي سياسي با دولت قلمداد کرد! آنها نه تنها از اينکه مردم بدانند فلان مدير دولتي چقدر از جيبشان بر مي دارد برآشفته شدند و آن را ورود به حريم خصوصي(!) افراد مي دانستند، بلکه از اينکه اسم و رسم آنها منتشر مي شد،به شدت گلايه کردند و کوشيدند با بکار بردن واژه «حقوق غيرمتعارف» در برابر «حقوق نجومي» و «حرامخواري»، موضوع را ساده سازي کنند و در نهايت، آنها را ذخيره نظام ناميدند! اما اين وسط يک چيز بازهم ناگفته باقي ماند! طرفداران شفافيت امروزي، هرگز حاضر نشدند، تعداد اين ذخاير محترم را اعلام کنند و بالاخره معلوم نشد ما چند ذخيره نظام داريم!؟ آقاي روحاني اعلام کرد انگشت شمارند، در حد دويست، سيصد نفر! معاون وي اعلام کرد بيست درصد! آن ديگري از سه هزار پرونده سخن گفت و خلاصه هرکس چيزي گفت! اما چون دانستن حق مردم نبود، بالاخره، عدد واقعي آنها اعلام نشد!

    
    
هرچه پنهان تر، بهتر!
    در منطق اين جماعت، هرچه مردم بي خبر تر باشند، بهتر است! هرچه کمتر چيزي بدانند،کمتر مزاحم دولتمردان زحمتکش مي شوند و مزاحم کار و تلاش شبانه روزي آنها! به خاطر همين است که اصلاآماري از زحمات خود ارائه نمي دهند!يعني برخلاف همه دولت هاي پيشين،در هفته دولت، به مردم نمي گويند براي آنها چه کرده اند! کجا را ساخته اند و کجا را آباد کرده اند! آنها چون نمي خواهند مردم از چيزي با خبر باشند نمي گويند وگرنه کار هاي زيادي انجام شده است، ما خبر نداريم!

    
    
پولشويي براي ما خوب است!
    اما همين جماعت که مردم را در فيش هاي نجومي نامحرم مي دانند، همين ها که مردم را در انعقاد FATF نامحرم مي دانند و اين پيمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده اند،حالابراي شفافيت و مبارزه با پولشويي گريبان چاک مي کنند! آنها چنان براي مبارزه با پولشويي سينه سپر کرده اند و بر آن اصرار دارند که گويي همه امور کشور تحت تاثير اين پولشويي موهوم قرار گرفته و همه مشکل جامعه، چيزي است که آنها دوست دارند از آن بگويند! حالارسانه هايي دم از پولشويي مي زنند که چندي پيش از شهرام جزايري پول مي گرفتند و حالامستقيم و غيرمستقيم از ارشاد و مناطق آزاد و ... !حالااينها مدافع گردش صحيح مالي شده اند و انگ حامي پولشويي به منتقدان FATF مي زنند!در حالي که خودشان بهتر از هر کسي مي دانند که رگ و ريشه رسانه اشان از پول بيت المال و منابع مشکوک است.

    
    
پولشويي براي همه بد است به جز دشمن!
    همين جريان،حاضر نيست يک جمله بنويسد چه کساني در دنيا حامي اصلي جريانات تروريست است و مهم ترين پولشويي ها در کجا اتفاق مي افتد!بر عکس، در اوج احساسات مردم کشورمان عليه شيطان کوچک منطقه اي يعني عربستان، دست دوستي به سوي پدر خوانده همه تروريست هاي تکفيري دراز مي کنند و از پيش قدم شدن براي برقراري رابطه با عربستان سخن مي گويند! اينجا رسانه ها و سياسيوني که آرزوي شفافيت دارند نمي بينند که عربستان چه بر سر جهان اسلام آورده و اکنون چه گروه هايي مستقيم و غيرمستقيم از آل سعود پول مي گيرند،امابدون هيچ سند و مدرکي نظام را به پولشويي و فساد متهم مي کنند و بر ضرورت شفافيت تاکيد مي کنند! اين جماعت، همين مشکل را در موضوع مواد مخدر هم دارند! در حالي که ما تقريبا روزانه براي مبارزه با مود مخدر شهيد مي دهيم، آمريکا به وسيله عوامل خودش شبکه هاي عظيم مواد مخدر در جهان به راه انداخته و از راه اين تجارت سياه، سود هنگفت به جيب مي زند و کشورهاي دنيا را به نابودي و تباهي مي کشاند. شبکه مالي اين گروه، با همين سامانه هاي بانک متعارف دنيا در حال فعاليت است و نه تنها FATF مانعي بر سر راه آنها نيست، بلکه مدعيان وطني هم لب از لب نمي گشايند و چيزي در ذم و رد اين فجايع تمام ناشدني نمي گويند!

    
    
پول کثيف در جيب کيست!؟
    افزون بر ادعا و تهمت پولشويي به نظام که توسط اين جماعت زده مي شود و توسط کساني چون پزشکيان که به اعتراف خودش چيزي از FATF نمي داند، پر رنگ و تکرار مي شود، ادعاي وجود و تاثير پول هاي کثيف در انتخابات، هر از گاهي توسط رحماني فضلي مطرح مي شود تا فضاي سياسي کشور به کلي کثيف و آلوده معرفي شود و با اين حربه به جنگ رقيب رفته باشند رحماني فضلي اما نمي گويد کدام پول کثيف در جيب چه کسي است!؟ اينکه يک مقام ارشد دولتي ماهانه از انگليس حقوق بگيرد تا چوب حراج به منافع دولتي بزند، پول کثيف نيست!؟ چرا آنجا ساکت هستيد و مهر سکوت بر لب زده ايد و هيچ واکنشي براي نابودي منافع ملي توسط يک نفر نشان نمي دهيد!؟ اينکه 25 ميليارد دلار قاچاق کالادر روز روشن و در جلوي چشم مديران دولتي در حال انجام است چطور!؟ اين پول تميز است!؟چه کسي يا کساني در واردات اين حجم وسيع و کمرشکن از قاچاق دست دارد که دولت نمي خواهد جلوي آن را بگيرد!؟ عوايد و سود آن در کدام حزب سياسي و کدام انتخابات قرار است خرج شود که کسي مانع آن نمي شود!؟ اين حجم از پول کثيف ،در کجاي دنيا سابقه دارد!؟ چرا اينجا بدنبال شفافيت نيستيد و چرا حاضر نيستيد مثل همين ماجراي FATF، ليستي از قاچاقچيان کلان را منتشر کنيد تا مردم آنها را بهتر بشناسند!؟مگر قرار نيست در FATF همه تراکنش هاي کشورمان، به سمع و نظر دشمن برسد!؟ مگر شما براي همين شفافيت دروغين سينه چاک نمي کنيد!؟ پس چرا يک بار هم که شده مردم را قابل نمي دانيد و قاچاقچيان را به آنها معرفي نمي کنيد!؟چرا نمي گوييد در فلان بانک وابسته فلان مجموعه تحت مديريت معاون رئيس جمهور،چه اتفاقي افتاد و افراد وابسته به وي، بيت المال را صرف کدام روز مباداي انتخاباتي کردند!؟

    پر واضح است که شما مردم را محرم نمي دانيد!نه حاضريد به آنها بگوييد چقدر حقوق مي گيريد،نه حاضريد بگوييد کجا زندگي مي کنيد،نه حاضريد بگوييد فرزندانتان در کدام کشورها تحصيل مي کنند و در کدام شرکتها مسئوليت دارند و ...و نه هيچ چيز و هيچ چيزديگري را حاضريد به مردم بگوييد حتي آمار و مشخصات قاچاقچيان را!

    با اين همه براي شفافيت سينه چاک مي کنيد و مي کوشيد خدمت به دشمن را در پوستين شفافيت،جا بنيدازيد و تعهدي ديگر به کشور تحميل کنيد.