گفت و شنود چاره كار

دروغ نامه ی کیهان 7 مهر - 95
گفت و شنود 
چاره كار

گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: کلينتون و ترامپ، دو نامزد رياست جمهوري آمريکا در مناظره تلويزيوني خود با يکديگر در ابراز کينه و دشمني عليه ايران مسابقه گذاشته بودند.

    گفت: در ضمن بدجوري هم پته همديگر را روي آب انداخته و نشان داده اند که چه جانوران وحشي و درنده اي هستند.

    گفتم: چه بهتر که اين جک و جانورها دشمن ايران باشند.

    گفت: «اوليور استون» کارگردان معروف هاليوود با مشاهده اين مناظره گفته است، «مردم آمريکا نمي دانند به ترامپ ديوانه راي بدهند يا کلينتون دروغگو»

    گفتم: در کوپه قطار يکي مي گفت اگر پنجره باز باشد، من از سرما تلف مي شوم و ديگري مي گفت؛ اگر بسته باشد، من از گرما مي ميرم، دعوا که بالاگرفت، رئيس قطار آمد و گفت؛ نيم ساعت پنجره باز باشد که اين يارو از سرما بميرد و بعد نيم ساعت بسته باشد که آن يکي از گرما تلف شود تا قال قضيه کنده شود!