نامه‌ها وی شما

نامه‌ها وی شما  21 شهریور – 95
سخنی با سخنگوی دولت
می‌خواستم از طریق روزنامه شما صدای من را به عنوان یک شهروند به گوش آقای نوبخت سخنگوی دولت برسانید و به او بگویید مردم با آمار و ارقام شکمشان سیر نمی‌شود. نرخ ارزاق عمومی از جمله محصولات لبنی، پروتئینی، حبوبات و... به اضافه قیمت خدمات عمومی (آب، برق، گاز، تلفن و...) افزایش یافته است. مردم با این‌ها زندگی می‌کنند نه با آن 359 قلم کالا که نرخ تورم بر اساس آن اعلام شده است.دولت نرخ کالاهای اساسی مردم را کاهش دهد، 359 قلم کالای دیگر پیشکش!عبدالله معصومی – تهران
برخورد خشن با دستفروشان!
برخورد برخی از ماموران مترو با دستفروشان مخصوصاً کودکان تند و خشن است! دستفروشان هم انسان هستند و برای تهیه یک لقمه نان دستفروشی می‌کنند حتی اگر کارشان هم غیر قانونی باشد، می‌شود خیلی بهتر و آرام‌تر با آنها برخورد کرد.
ضمن تشکر از دست اندرکاران مترو، به اطلاع آنان هم برسانید که خط یک مترو شهرری هیچگونه وسایل خنک‌کننده ندارد.
حسن زاده ـ شهرری

*احمدی از تهران: در میدان شمشیری(سه راه آذری) برخی فروشندگان مواد پروتئینی(گوشت، ماهی و مرغ) بهداشت محیط را رعایت نمی‌کنند و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.امیدوارم با انعکاس این مطلب، مسئولان وزارت بهداشت به این موضوع رسیدگی کنند و به وضعیت بهداشتی این منطقه سر و سامانی بدهند.
*
محمود اسلامی از تهران: یکی از بزرگترین اجتماعات مسلمانان نماز جمعه می‌باشد که در دین ما جهت حضور در آن تاکید شده است با عنایت به اهمیت این فریضه و محل برگزاری آن در مرکز جمهوری اسلامی، مصلای نماز جمعه امام خمینی(ره) در حال احداث می‌باشد، ضمن طولانی شدن تکمیل این مکان و مشکلات جانبی برای نمازگزاران، شبستان آن آماده بهره‌برداری است به مسئولان ذیربط بگویید مردم را بین دانشگاه تهران و مصلای امام خمینی سرگردان نکنند و هر چه سریعتر این معضل را برای همیشه حل نمایند.
*
سیفی از تهران: مخالفان دولت که مدام درباره فیش‌های حقوقی و... صحبت می‌کنند، چرا حاضر نیستند یک خط درباره اتفاقاتی که در شهرداری تهران می‌افتد و گاهی مثل حادثه مترو کیانشهر به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود، چیزی بنویسند و یا بگویند! همین موضوع نشان می‌دهد که انتقادات آنها صادقانه نیست و حُبّ و بغض‌های سیاسی عامل اصلی آن است.
*
قاسمی از تهران: با وجود چندین بار تماس و درخواست برای احداث پل هوایی در 15 متری چهارم افسریه خیابان 43 که دارای چندین مدرسه است، ولی متاسفانه شهرداری منطقه هیچ اقدامی و جوابی به این خواسته‌ها نداده است، چرا؟
*
از اهالی محل: چرا شهرداری تهران در خصوص علت اجرا و سپس تخریب دیوار و ستون‌های عظیم بتونی مجاور بزرگراه نواب صفوی، محدوده میدان 9 دی اعلام نظر نمی‌کند؟ تکلیف هزینه کرد هنگفت دوباره کاری مربوط به این موضوع چه می‌شود؟