گفت و شنود جگر!

دروغ نامه ی کیهان 4 مهر-95
گفت و شنود 
جگر!
کپی ازتیتر خبر صفحه اول و یادداشت روز این  اوین نامه چون ادامه سیاست تلاش مستمرو جدی بابرجام باهرترفند وگفتمان لمپنی ...تبلیغاتی است.

گفت: چند هفته قبل، آقاي صالحي بعد از 3 سال به حرف منتقدان رسيده و گفته بود «غربي ها براي فرار از تعهداتشان در برجام، هر روز يک بهانه مي آورند
    گفتم: خب! حرف حق زده بود.

    گفت: حالاآقاي ظريف هم به حرف منتقدان رسيده و گفته است؛ آمريکا براي انجام تعهداتش هيچ تلاشي نکرده است.

    گفتم: ايشان هم حرف حق زده است.

    گفت: ولي هنوز برخي ديگر از برجام با آب و تاب حمايت مي کنند! مگر همين برجام که مسئولان ارشد تيم مذاکره کننده آن را بي فايده معرفي مي کنند، همان برجامي نيست که بعضي ها با آب و تاب از آن تعريف و تمجيد مي کنند؟!

    گفتم: يارو رفت قصابي گفت؛ آقا جگر گوسفند داري؟ قصاب پرسيد جگر سفيد يا سياه؟ و يارو پرسيد؛ رنگ ديگه نداريد؟... مي گويند قصاب مغازه را بسته و سر به کوه و بيابان گذاشته!