دروغ
نامه ی کیهان 4 مهر-95
گفت و شنود
جگر!
جگر!
کپی ازتیتر خبر صفحه
اول و یادداشت روز این اوین نامه چون
ادامه سیاست تلاش مستمرو جدی بابرجام باهرترفند وگفتمان لمپنی ...تبلیغاتی است.
گفت: چند
هفته قبل، آقاي صالحي بعد از 3 سال به حرف منتقدان رسيده و گفته بود «غربي ها براي
فرار از تعهداتشان در برجام، هر روز يک بهانه مي آورند.»
گفتم: خب! حرف حق زده بود.
گفت: حالاآقاي ظريف هم به حرف منتقدان رسيده و گفته است؛ آمريکا براي انجام تعهداتش هيچ تلاشي نکرده است.
گفتم: ايشان هم حرف حق زده است.
گفت: ولي هنوز برخي ديگر از برجام با آب و تاب حمايت مي کنند! مگر همين برجام که مسئولان ارشد تيم مذاکره کننده آن را بي فايده معرفي مي کنند، همان برجامي نيست که بعضي ها با آب و تاب از آن تعريف و تمجيد مي کنند؟!
گفتم: يارو رفت قصابي گفت؛ آقا جگر گوسفند داري؟ قصاب پرسيد جگر سفيد يا سياه؟ و يارو پرسيد؛ رنگ ديگه نداريد؟... مي گويند قصاب مغازه را بسته و سر به کوه و بيابان گذاشته!
گفتم: خب! حرف حق زده بود.
گفت: حالاآقاي ظريف هم به حرف منتقدان رسيده و گفته است؛ آمريکا براي انجام تعهداتش هيچ تلاشي نکرده است.
گفتم: ايشان هم حرف حق زده است.
گفت: ولي هنوز برخي ديگر از برجام با آب و تاب حمايت مي کنند! مگر همين برجام که مسئولان ارشد تيم مذاکره کننده آن را بي فايده معرفي مي کنند، همان برجامي نيست که بعضي ها با آب و تاب از آن تعريف و تمجيد مي کنند؟!
گفتم: يارو رفت قصابي گفت؛ آقا جگر گوسفند داري؟ قصاب پرسيد جگر سفيد يا سياه؟ و يارو پرسيد؛ رنگ ديگه نداريد؟... مي گويند قصاب مغازه را بسته و سر به کوه و بيابان گذاشته!