كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 9 اردیبهشت - 97
كيهان و خوانندگان
عنوان آقازاده  یا مفت خورانی که ازخوردن دری به تخته صاحب های ثروت های نجومی بادآورده شده اند پدیده ایست که از دوران سازندگی رفسنجانی شروع وسپس رشدآن شتاب دار شده است وشامل همه جناح وباندها وشرکای شان می شود .حال وقتی گفته می شود یک قلم 4 هزارآقازاده در انگلیس مقیم اند . بنابراین آمار دوتابعیتی ها باید خیلی بیش ازآن باشد که اعلام می شود .ولی آقازاده های دوتابعیتی وابسته به جناح خودی درحاشیه امن قرار دارند لذا  مورد تهدید بازداشت با عنوان جاسوس نفوذی بیگانه قرار نمی کیرند . ولی رقیب چون مراکز سرکوب واطلاعاتی وامنیتی و قضایی را دراختیار ندارد .برای همین درمعرض خطر اتهام جاسوسی و بازداشت قرار دارد.بی خودنیست که دست سربازجو شریعت نداری همچون اطلاعات سپاه بازاست تا اینگونه درپیام قلابی اوین نامه اش یقه  رقیب را بگیرد:
اين روزها آمار ضد و نقيضي از حضور مديران دو تابعيتي توسط مسئولان اجرايي اعلام مي شود، درست مثل بقيه آمارها از جمله آمار ايجاد اشتغال در فضاي مجازي 15 هزار نفر؟ 50 هزار؟ 100 هزار؟ 200 هزار يا 2 ميليون نفر...؟

    * 
آمريکا اگر از برجام خارج شود حتي اگر اروپايي ها به تعهد پايبند بمانند اين تحريم هاي آمريکا است که هدف ادعايي برجام را منتفي مي کند زيرا اروپا خود را موظف به رعايت آن مي داند حالا بايد ديد دولت تصميمي انقلابي مي گيرد يا تصميمي مبتني بر طرح هاي شکست خورده مدعيان اصلاحات.
    
هادي سيدي- اراک
    * 
همه کارشناسان سياسي جهان معترفند که انگليس و فرانسه و آلمان حکم پادو و نوکر آمريکايي ها را دارند دولت چگونه مي خواهد برجام را با کشورهاي اروپايي که بدون اجازه آمريکا آب نمي خورند ادامه بدهد؟
    74710913
    * 
راهبرد تعامل با جبهه استکبار که مدعيان اصلاحات به آن تاکيد داشتند با شکست مواجه شده است اميدوارم اين طيف ضرر و زيان بيشتري را به مردم تحميل نکنند.
    94520912
    * 
اگر مسئولين حامي برجام به اشتباهات برجامي شان اعتراف و از مردم عذرخواهي کنند، ملت ايران خواهند بخشيد و مسئولين ديگر نيازي به امتياز دادن به آمريکا و اروپا ندارند.
    21820919
    * 
به آن نماينده مجلس که از کرامت انساني سخن مي گويد عرض مي کنم که کرامت انساني در جامعه وقتي مورد خدشه قرار مي گيرد که آستانه تحمل گناه در جامعه بالا رود وقتي گناهي در جامعه انجام شد، افراد به جاي محکوم نمودن منکر و گناه، با هياهو و هوچي گري، جاي معروف و منکر را عوض کنند. اگر توانايي محکوم کردن عمل زشت و ناپسند را نداريد، حداقل از منکر و مجرم دفاع نکنيد. کشف حجاب و توهين به مامور قانون، عملي مجرمانه است. واقعا بايد تاسف خورد. آيا چنين نماينده اي مي خواهد براساس سوگند خود حافظ اسلام و پاسدار قانون باشد!
    
نوربخش- مشهد مقدس
    * 
آن نماينده مجلسي که در مورد برخورد پليس با خانم بي حجاب گفته بود بايد مشکي پوشيد چرا در مورد مردم که هر روز قرباني سياست هاي غلط برخي دولتمردان و تصميمات اشتباه برخي نمايندگان هستند ميلي به پوشيدن پيراهن مشکي ندارد.
    
رزمي
    * 
برخورد جدي با افراد شرور امنيت جامعه را تضمين مي کند لذا از نيروي انتظامي و قوه قضاييه تقاضامندم با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه برخورد کنند.
    99210911
    * 
هرچه اشراف پليس در سطح شهر بيشتر باشد ناهنجاري اجتماعي هم کاهش خواهد يافت، مسئولين بايد با حمايت از نيروي انتظامي در جهت امنيت جامعه گام بردارند.
    5060021
    * 
از اهانت کننده به ساحت آقا امام رضا(ع) بيزاريم و خواستار مجازات شديد اين موجود رذل هستيم.
    54960916
    * 
با توجه به شعار سال، جا دارد شرکت همراه اول براي ابلاغ رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در خصوص حمايت از کالاي ايراني به عنوان آهنگ انتظار و پيشواز به مشترکين خود پيش قدم شود.
    
دکتر طوسي زاده
    * 
يکي از مسئولان گفته بود که هر مديري يکي دو جوان بکارگيري کند! اما نگفته که از چه طيفي! از نخبه ها، فرزندان دو تابعيتي ها، ژن هاي خوب و آقازاده هاي شريک تجاري مقامات آمريکايي ايراني تبار. نجومي بگيران، نفوذي ها، جاسوسان و...؟
    88190913
    * 
در حالي که عده اي در کشور به نان شب محتاجند دغدغه فتنه گران شده حمايت از اراذل و اوباش، رفتن خانم ها به استاديوم آقايان، برگزاري کنسرت همراه با اختلاط غيرشرعي و حمايت از قانون گريزان و جاسوسان!
    
يک هموطن يزدي
    * 
يک بازيگر بي اطلاع و پرحاشيه از کشف جسد رضا شاه بسيار خوشحال شده و از دولت خواسته به خاطر خدمات ديکتاتور مذکور (لابد مثل حاتم بخشي زمين ها و آب هاي کشور به همسايگان، زمين خواري وسيع و جنايت کشف حجاب و...) در نگهداري اين جنازه که احتمالاً وجود خارجي هم ندارد، کوشش کند! کاش هرکسي در حوزه هايي که در آنها دانش ندارد وارد نمي شد.
    
بهبودي
    * 
چرا مجري برنامه «حالا خورشيد» کيهان 97/2/5 را سانسور کرد؟! مگر اين برنامه و رسانه ملي ملک شخصي مجري است که از هر روزنامه اي خوشش آمد آن را قرائت کند و اگر خوشش نيامد سانسور کند؟!
    
يوسفي
    * 
اين روزها آمار ضد و نقيضي از حضور مديران دو تابعيتي توسط مسئولان اجرايي اعلام مي شود، درست مثل بقيه آمارها از جمله آمار ايجاد اشتغال در فضاي مجازي 15 هزار نفر؟ 50 هزار؟ 100 هزار؟ 200 هزار يا 2 ميليون نفر...؟
    24700919
    * 
مواضع زيگزاگي و ضد و نقيض رئيس دولت همه با هدف حاشيه سازي صورت مي گيرد که نتيجه آن بر زمين ماندن مسائل اساسي جامعه و عقب افتادن کشور از سند چشم انداز بيست ساله مي باشد.
    
عباسي
    * 
چطور دولت پاداش يک ميليارد و دويست ميليوني نجومي بگيران را پرداخت مي کند ولي از پرداخت پاداش صد ميليوني فرهنگيان طفره مي رود؟!
    84950911
    * 
شهر مقاوم دزفول اين روزها به دليل اينکه جزو مناطق آزاد شده است از لحاظ فرهنگي در حال فاصله گرفتن از ارزشهاي انقلاب و اسلام است. ماشين هاي مدل بالاي آمريکايي در اين شهر جولان مي دهند. مغازه ها پر از اجناس مصرفي خارجي شده است. در برخي رستوران ها و سفره خانه هاي سنتي شهر به بهانه اجراي موسيقي زنده، آهنگ ها و ترانه هاي مبتذل طاغوتي پخش مي کنند و...! مگر مردم متدين و مسئولان درخوابند؟!
    
احمدي
    * 
در جاده تهران - فشم پس از لشکرک روز به روز بر تعداد رستوران هاي بين راهي که اغلب با قانون شکني اقدام به راهبندان مي کنند، افزوده مي شود. در مقابل اکثر اين رستوران ها با ايجاد دست اندازهايي به خودروهاي عبوري آسيب وارد مي کنند. علاوه بر اين بسياري از مردم شهيدپرور منطقه رودبار قصران به دليل ناديده گرفتن ارزشهاي اسلامي در اين رستوران ها، به شدت نسبت به آنان معترضند. لطفاً مسئولان انتظامي و قضايي پيگيري کنند.
    66340919
    * 
وزير بهداشت که سابقه توهين به يکي از فرمانداران کشور را دارد مي تواند صحبت از اخلاق پزشکي بکند؟ رطب خورده منع رطب کي کند؟
    83870914
    * 
آقاي رئيس جمهور گفته اند اگر مديري در ارتباط با مردم ادب لازم را نداشته باشد نمي تواند در مسئوليت باشد و آن شغل و پست را غصب کرده است. ايشان وجدان خود را قاضي قرار بدهند و بفرمايند در اين چند سال چه کسي بيشترين توهين ها را به منتقدين خود کرده است.
    47640911
    * 
از مسئولان وزارت بهداشت درخواست مي شود طرح پرداخت کارانه مبتني بر عملکرد(قاصدک) را لغو نمايند چرا که وقت و انرژي زيادي از کارکنان پرستاري به خصوص مسئولان واحدها مي گيرد. در صورتي که اين زمان مناسبي است که بايد صرف مراقبت باليني بيماران شود!
    25770912
    * 
از رئيس جمهور تقاضا دارم در خدمات رساني به جانبازان زير 25 درصد هم اصلاحاتي را انجام دهند. در بند الف عملا هيچ خدماتي به جانبازان زير 25 درصد داده نمي شود.
    28910919