به پایان فکر نکنید...!!


دامن زدن به اختلافات، توطئه چینی‌های مختلف و سنگ اندازی پیش پای دولت، اخلالگری در سیستم سیاسی و اقتصادی، پولی کشورو ارزهای خارجی آن هم در اتاق‌های فکر و نهان خانه‌ها و شب نشینی‌های طولانی نتیجه گیری می‌شود که: «یا دولت را تحویل دهید یا اقتصاد را»!! همچنین دلار 5800 تومانی - دستاورد دولت برجام و تلگرام – نیز یکی دیگر از ترفندهای نخ نما از همین اتاق فکر سرچشمه گرفته و این‌ها افکار افرادی است که سایه به سایه به علت شکست مفتضحانه خود در زمان انتخابات، بر دولت دوازدهم می‌تازند و فشار و تهدید را جهت انتقام گیری هر روز نسبت به سال‌های گذشته تشدید نیز می‌کنند.
آنان طی سالیان گذشته ثابت کرده اند، آینده نگر نبوده و هنوز هم بسته فکر می‌کنند و به بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی به روز هنوز نرسیده اند!! باید در برابر چنین افکاری به این نکته اشاره کرد که: به پایان فکر نکنید، اندیشیدن به پایان هر چیزی، شیرینی حضور را تلخ می‌کند، بگذارید پایان شما را غافلگیر کند، درست همانند آغازش!!
دولت دوازدهم با توجه به این همه هجمه‌های ناجوانمردانه و دین گریز و سنگ اندازی‌های آن چنانی از سوی مهاجمان بی‌بند و بار، بدون تعارف و چشم پوشی قاطعانه سخن بگوید و با آن سنگ‌هایی که به سویش پرتاب می‌کنند معمار خوبی برای ساختن ایرانی آباد و رفاه مردم باشد. به گفته یکی از کارشناسان بین‌المللی ارز، فروش دلار و هرگونه ارز برای مسافران و وارد کنندگان کالا به طور شفاف در پشت گیت فرودگاه‌ها با نظارت کامل و دقیق بدون هرگونه رانت خواری و غیره انجام شود و نه در داخل شهرها.
همچنین هر جهشی را نمی‌توان حُباب نامید چون این گونه عناوین و به کارگیری آنها تعریف مشخص علمی ندارد و حواله‌های ارزی به دقت و منظم مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد و موضوع نقل و انتقال ارزی نیز هرچه زودتر برطرف شود. علاوه بر این، معاون اول رئیس‌جمهور نیز گفته است: هیچ وارداتی بدون ثبت سفارش به رسمیت شناخته نمی‌شود که امیدواریم این تصمیم گیری‌ها به سرنوشت ثبت سفارش خودروهای وارداتی دچار نشود. نکته دیگر این که: دولت دوازدهم در سیاست‌های ارزی تجدیدنظر کرده و در برابر هرگونه افزایش قیمت ارز و کالا بی‌درنگ و بدون سکوت و وقفه وارد عمل شده و با توجه به توان خود در برابر کار چاق کن‌ها، دلالان ارز و افکار افراد سفید بدون مماشات مقابله کرده و عملکرد خود را بدون پاک کردن صورت مسئله به مردم به طور شفاف نشان دهد و بازار ارز را به عنوان دغدغه اصلی همواره مورد توجه قرار دهد و آن را مانند افسارگسیخته به حال خود رها نسازد!!
یک ایرانی دلسوز