فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران: رژیم اكنون در اوج قدرت همراه با بازدارندگي است


فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران: جمهوري اسلامي ايران اكنون در اوج قدرت همراه با بازدارندگي است 10 اردیبهشت – 97
لاف درغربت یا علی گلابی زدن این پاسدار خیلی خنده دار است .برای اینکه پاسداران زرد کرده جرأت نکرده اند حتی خبر کشته شدگان امروز پاسداران درسوریه ازسوی موشک های اسراییل  را بازتاب دهند و تکذیب نکنند  ولی پاسدار سوپر مشنگ دریایی  مدعی شده  رژیم ولایت فقیه ن اكنون در اوج قدرت همراه با بازدارندگي است!!
فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: دشمنان خيال هر گونه اقدامي را عليه کشور ما از سر خود بيرون کنند که با هر گونه تعدي بيش از آن چيزي که فکر مي کنند منافعشان به خطر مي افتد.
    
به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، سرتيپ علي فدوي صبح ديروز در همايش تجليل از علمداران خليج فارس در بوشهر اظهار کرد: امام(ره) با دورانديشي ضمن اعلام مشکلات پيش روي انقلاب، پيام هايي براي حفظ اين انقلاب ارائه کردند که با مديريت توانايي مقام معظم رهبري محقق شده است.
    
وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران محصول تلاش هاي حضرت امام(ره)، ياران صديق و وفادارش همراه با مردم بود که پس از ارتحال حضرت امام، با مديريت مقام معظم رهبري شاهد توفيقات خوبي براي نظام در عرصه ملي و بين المللي هستيم.
    
فدوي يادآور شد: اگر در طي اين قريب به 40 سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، شاهد دعواهايي توسط غربي ها عليه جمهوري اسلامي هستيم به دليل ماهيت نظام انقلابي ماست که هيچ گونه سلطه خارجي را نمي پذيريم و معتقد بر حقي هستيم که در مقابل باطل بايد ايستادگي کند.
    
وي عنوان کرد: دشمنان نظام هرگونه توطئه اي را براي براندازي انقلاب اسلامي طراحي و به مرحله اجرا گذاشته اند اما به دليل اينکه مردم اين انقلاب را دوست داشته و پاي اين انقلاب ايستادگي کردند، اين توطئه ها شکست خورد و دشمنان را گرفتار کرد.
    
فرمانده نيروي دريايي سپاه يادآور شد: اکنون کشور ما با پشت سر گذاشتن همه توطئه ها از طرف غربي ها، به مرحله اي از ثبات و قدرت بازدارندگي رسيده که به عنوان بازيگر اول منطقه اي در عرصه بين الملل اجازه نمي دهد که به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران تعدي شود.
    
وي با اعلام اينکه اکنون جمهوري اسلامي ايران در اوج قدرت همراه با بازدارندگي است، افزود: قدرت جمهوري اسلامي ايران در خليج فارس به حدي رسيده که با تاکيدات انجام شده، کشورهاي غربي و به خصوص شناورهاي آمريکايي ضمن اينکه در شناورهايشان از افراد فارسي زبان استفاده مي کنند بايد تمام مکالماتشان نيز به زبان فارسي انجام شود.