كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 اردیبهشت - 97
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری حالی اش نیست که تبدیل به غضنفر گلزن تیم خودی شده است .چون با پیام ساختگی انتقادی که در اوین نامه اش بازتاب داده است .هم صدا وسیمای خامنه ای را رسوا کرده است  که تره ای برای پیام نوروزی حمایت از کالاهای ایرانی خُرد نمی کند .هم بی پشمی کلاه یا عمامه خامنه ای را به نمایش گذاشته است که آنقدر بی ا عتبار شده است که صدا وسیمای وابسته به خودش تحویلش نمی گیرد:
  در برنامه تلويزيوني به خانه برمي گرديم شبکه پنج سيما مرتبا لوازم خانگي يک برند کره اي را تبليغ مي کنند. آيا صحيح است که در سال حمايت از کالاي ايراني در رسانه ملي مدام تبليغ يک برند خارجي شود. آن هم برنامه اي که اکثرا بانوان مخاطب آن هستند.
    
م- خوبرو

    * 
از قول بنده شهروند شيرازي خطاب به نماينده بي بصيرت اين شهر در مجلس شوراي اسلامي بنويسيد اين مردم شيراز هستند که بابت اشتباهي که در انتخاب ايشان به نمايندگي مرتکب شده اند بايد لباس مشکي بپوشند.
    41900917
    * 
آن آقاي نماينده چه قياس مع الفارقي کرده است! به ايشان مي گويم ما سياه پوشيم. البته نه براي اين دخترک نادان! بلکه براي افرادي مثل جنابعالي با اين تفکر نازل، که خود را نماينده ملت جا زديد!
    89020914
    * 
اصلاح طلبان با اين وضع نابساماني که در سطح کشور براي مردم به وجود آورده اند بايد بپذيرند که با نوع تفکر و شيوه عملکرد فعلي خود کاري پيش نبرده اند و نمي برند. اميدواريم سر عقل آمده و در مرامنامه حزب و گروه خود تجديدنظر به عمل آورند و از آن مهم تر به فکر مشکلات مردم باشند.
    84550912
    * 
بابت يادداشت روز اخير آقاي شريعتمداري مدير مسئول محترم روزنامه کيهان با عنوان البته که بايد مشکي پوشيد در جواب سخنان عوامانه و سطحي يکي از نمايندگان تشکر مي کنم. بنده اضافه مي کنم قيامتي هم در کار است و همه بايد جواب پس بدهند.
    97740919
    * 
اظهارات نسنجيده آقاي ظريف کسي که آشنا او را فرمانده ميدان ناميد ولي با اين فرماندهي اش همه را به کشتن مي دهد- نشان از بيگانه بودن تفکر ايشان با انديشه امام راحل(ره)، خلف صالح امام و آرمان هاي انقلاب اسلامي دارد. همسنگ دانستن آل سعود با انقلاب و جمهوري اسلامي ظلم آشکار به شهدا و امام شهيدان است.
    12830918
    * 
اگر دولت به اندازه قطار شکايت هاي خود از کيهان به فکر گره گشايي از اقتصاد کشور بود واقعا امروز وضعيت بهتري نسبت به قبل داشتيم.
    24520911
    * 
اين همه شهيد تقديم انقلاب اسلامي شده تا مسئولان کشور در محافلي که حضور پيدا مي کنند از موضع قدرت صحبت کنند نه اينکه ايران را در کنار عربستان و آل سعود قرار بدهند و هر دو را همسو بدانند.
    11810917
    * 
با اين سخنان بدي که آقاي ظريف وزير خارجه کشور در شوراي روابط خارجي آمريکا در همسو دانستن ايران و عربستان به زبان آورده بايد از شهداي مدافع حرم بابت اين جسارت پوزش بخواهيم.
    79560935
    * 
اصلاح طلبان مي گويند آمريکا در صورت خروج از برجام حيثيت خودش را از دست مي دهد. اولا داشتن يا نداشتن حيثيت براي آمريکا توفيري ندارد ثانيا خيلي وقت است که آمريکايي ها حيثيت خود را از دست داده اند. اين شما بوديد که به اين آمريکاي بي حيثيت بدون دليل اعتماد کرديد.
    52400911
    * 
رئيس جمهورمان اظهار داشته که حضور آمريکا در منطقه براي ايجاد ناامني و دشمن سازي است! با اين توصيف چرا عده اي غافل يا خائن به دنبال زمينه سازي براي مذاکره بر سر توان موشکي و دفاعي کشور هستند؟!
    95900914
    * 
آقاي رئيس جمهور فرموده اند مردم بايد از همه چيز باخبر شوند اگر واقعا بر اين گفته خود ايمان دارند پس چرا مجال انتشار اطلاعات پرونده فساد برادر ايشان به ملت داده نمي شود و در اين مورد مردم نامحرم شده اند. از دستگاه قضائي نيز انتظار داريم جامعه را از روند پيگيري پرونده چنين افرادي مطلع سازند.
    
ش- اميدي
    * 
از آقاي ظريف سوال مي کنم: ما منطقه را نابود کرده ايم يا شما که توان هسته اي کشور را با وعده هاي پوچ آمريکايي ها معامله کرديد و امروز به التماس افتاده ايد و نتيجه نمي گيريد؟!
    51970916
    * 
کيهان حرف هاي مردم را انعکاس مي دهد تا شايد مسئولين با هر بهانه اي که شده از وعده هايي که به مردم داده اند شانه خالي نکنند.
    34740935
    * 
پنج سال است که دولت روند ساخت مسکن مهر در پروژه پرديس را مختل کرده و براي تکميل و تحويل واحدهاي مسکوني متقاضيان خانه به دوش اقدامي نمي کند در حالي که در دولت هاي نهم و دهم چند ميليون نفر صاحب خانه شدند.
    68550935
    * 
در برنامه تلويزيوني به خانه برمي گرديم شبکه پنج سيما مرتبا لوازم خانگي يک برند کره اي را تبليغ مي کنند. آيا صحيح است که در سال حمايت از کالاي ايراني در رسانه ملي مدام تبليغ يک برند خارجي شود. آن هم برنامه اي که اکثرا بانوان مخاطب آن هستند.
    
م- خوبرو
    * 
شرکت هواپيمايي ايران اير قيمت پايه بليت اصفهان- شيراز را 114 هزار تومان اعلام کرده ولي شرکت کاسپين همين بليت را به قيمت 420 هزار تومان به فروش مي رساند، ظاهرا در اين دولت هر کس هر کاري که مي خواهد با مردم مي کند!
    
دکتر طوسي زاده
    * 
از اسفند 96 تا اوايل ارديبهشت 97، 4 بار قيمت بليط کارتي مترو تغيير يافته است، 2860 ريال اسفند ماه، تاکنون در چند مرحله به 3010 ريال و سپس به3365 ريال و 97/2/6 به 4455 ريال افزايش يافته است. چرا؟ بر چه ضوابط و مقرراتي؟! در حالي که سرويس خدمات همچون گذشته صورت مي گيرد هيچ ارتقايي ديده نمي شود. (گاهي پله برقي ها و گاهي ديگر آسانسورها مشکل دارند) مسئولان امر چه پاسخ منطقي به اين روال هاي افزايش غيرطبيعي دارند؟!
    
احمدزاده- طاهري
    * 12 
سال است که سهام سيمان خرم آباد را خريده ام که متاسفانه طي اين مدت هيچ کس پاسخگو نيست. چرا؟ از مسئولان امر درخواست پيگيري دارم.
    40330936
    * 
شهرداري کوچصفهان شبانه در اقدامي عجيب درختان پارک خيابان مطهري غربي را قطع کرده است و اين مکان ديگر قابل استفاده براي شهروندان نيست و مسئولين توضيحي در خصوص قطع درختان ارائه نمي دهند.
    99210911
    * 
آقاي نوبخت حقوق مرا که 2 ميليون است بگيريد و يک ماه با خانواده خود فقط با اين دو ميليون سپري کنيد و بعد تدبير خود را مشخص بفرمايند چگونه مي توان از ده، دوازدهم ماه با بي پولي مواجه نشد، ما هم تدبير شما را اجرايي کنيم.
    
يک بازنشسته داراي کارشناسي ارشد
    * 
برخي خودروهاي شهرداري که به نظافت خيابان هاي شهرها از جمله شاهين شهر اصفهان اقدام مي کنند فاقد فيلترند که اين امر باعث مي شود گردوغبار به هوا بلند شود و شهر را بيشتر آلوده نمايند. از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.
    17190913
    * 
اگر حرکت قطارهاي قزوين، هشتگرد به تهران با فاصله زماني نيم ساعت باشد بسياري از اين آلودگي ها و استفاده بيش از حد از خودروي شخصي صورت نمي گيرد. ايستگاه شهرقدس بهترين نقطه براي استفاده اهالي شهريار، انديشه، ملارد از اين وسيله عمومي است.
    06120912
    * 
برخي چراغ هاي چهارراه ها به طور ناگهاني از شماره 20 به زرد و قرمز تبديل و برخي روي صفر توقف و برخي نيز مدت زيادي براي يک بخش خيابان سبز نگه داشته مي شود. چه در روز و چه در شب، مثل خيابان نبرد شمالي تقاطع پاسدار گمنام. چرا؟! به خاطر اين بي نظمي ها چقدر مردم جريمه مي شوند، حادثه تصادف رخ مي دهد و... از مسئولان امر درخواست رسيدگي داريم.
    39490912 
و 79560935 و28420910