قرائت گزارش پرونده حسین فریدون در مجلس

قرائت گزارش پرونده حسین فریدون در مجلس | اظهار معدل غیرواقعی و نقض مراحل سنجش علمی  15 اردیبهشت – 99
پس از نمایش انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 96  که روحانی با حذف نامزدان رقیب  ناپرهیزی کرد وانتقاد به نقش دولت موازی با تفنگ ورسانه پاسداران جنایتکار و غارتگرکرد . سپس برای تلافی کردن اطلاعات سپاه پاسداران جنایتکار برای حسین فریدون  اخوی حسنک روحانی پرونده فساد بانکی گشود وراهیز ندانش کرد  در ادامه پرونده قلابی مدرکش هم ضمیمه پرونده اش نمود. ازآن موقع هرگاه قراراست حسنک روحانی کنترل شود تا سخنی در مورد دولت موازی باتفنگ و رسانه پاسدازان جنایتکار سخنی نگوید . بنابراین از طریق عوامل شان در مجلس ارتجاع پرونده حسین فریدون فعال می   گردد .درحالی که چنانچه حسنک روحانی به جای اتخاذ سیاست تسلیم وزبونی به افشاگری های خود مقابل تهاجمات باندهای جناح غالب  ادامه می داد نه  برجام منجر به بن بست می شد  ونه دولت  مواجه با بحران اقتصادی وورشکستگی اقتصادیهمراه با رشد شدید کسری بودجه و افزایش نرخ تورم و گرانی ارز وقیمت کالاها و فقر وبیکاری ونارضایتی  می شد خلاصه رسوایی و بدنامی و بی اعتباری روزافزونش علنی می شد.
اظهار معدل غیرواقعی و نقض مراحل سنجش علمی از اهم محورهای گزارش کمیسیون آموزش مجلس درباره پرونده تحصیلی دستیار ویژه حسن روحانی در دولت یازدهم است که در نشست علنی امروز مجلس قرائت شد.
قرائت گزارش پرونده حسین فریدون در مجلس | اظهار معدل غیرواقعی و نقض مراحل سنجش علمی
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون دستیار ویژه حسن روحانی در دولت یازدهم برای مقطع دکتری، در نشست علنی امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت 99) قرائت شد.
متن گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره پذیرش و نحوه جذب دستیار ویژه رئیس دولت یازدهم برای تحصیل در مقطع دکترا به شرح زیر است:
هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی
احتراما بازگشت به نامه شماره 4.473463 مورخ 24 آذرماه 1395 در خصوص ارجاع درخواست بررسی اعمال ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی راجع به موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکترا به پیوست گزارش مذکور تقدیم می‌گردد
بخش اول
*طرح مسئله
کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نظر به وظیفه ذاتی خود مذکور در بند 6 ماده 45 اَئین نامه داخلی مجلس و از باب نظارت و کسب اطلاع از کم و کیف امور کشور و نظر به وجود ابهاماتی در خصوص نحوه پذیرش حسین فریدون دستیار ویژه وقت رئیس‌جمهور در مقطع دکترا در تاریخ 4 مردادماه 1395 طی نامه‌ای به و زیر وقت علوم، تحقیاقت و فناوری موارد دارای ابهام را استعلام می‌کند
این وزارتخانه در تاریخ 30 مردادماه 95 مراحل ثبت نام نامبرده را به شرح ذیل گزارش می‌کند:
شرکت در آزمون دکترای نیمه متمرکز در مجموع علوم سیاسی در سال 1392
انتخاب 5 کدر رشته محل در محل تکمیل ظرفیت
درخواست نامبرده از سازمان سنجش امور شرکت برای شکرت در آمزون اختصاصی پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی
اعلام سازمان سنجش کشور به پردیس دانشگاه شهید بهشتی مبنی بر دارا بودن حدنصاب معرفی دوره شبانه دانشگاه گیلان برای ایشان و امکان استفاده از نتایج آزمون نیمه متمرکز در صورت کسب حداقل شرایط و ضوابط دانشگاه شهید بهشتی و عبور از مرحله گزینش علمی با توجه به سهمیه ایثارگری و وضعیت علمی نامبرده
به گزارش فارس، در بخش دیگری از این گزارش آمده است:
کمیسیون آموزش و تحقیقات با بررسی تمام مستندات قابل دسترسی و استماع اظهارات مسؤولان ذیربط اعلام می‌دارد در موضوع ارجاعی در خصوص «پذیرش و نحوه جذب آقای حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری»، بروز تخلفات و رعایت شئونات قانونی در موارد ذیل واقع شده و کمیسیون در صورت رأی مثبت نمایندگان، خواستار ارسال پرونده به قوه قضائیه و مرجع ذیصلاح اداری است.
اهم محورهای گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره پرونده تحصیلی دستیار ویژه حسن روحانی در دولت یازدهم به شرح ذیل است:
1.اظهار معدل غیرواقعی برای دوره کارشناسی حین ثبت‌نام توسط آقای حسین فریدون
2. تخلف از مفاد تعهد کتبی و محضری ثبت شده به شماره 192506 مورخ 1394/12/12 مبنی بر عدم اشتغال به هر گونه کار در دستگاه‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات و مراکز مختلف اعم از خصوصی، دولتی و عمومی توسط آقای حسین فریدون.
3. عدم رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی توسط «دانشگاه شهید بهشتی» در مطابقت اطلاعات اظهار شده توسط داوطلب با اسناد و مدارک مثبته.
4. عدم رعایت مراحل سنجش علمی به صورت کامل برای داوطلب توسط دانشگاه شهید بهشتی.
ادامه دارد ...