پیامک های دروغ و ساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه کیهان 7 اردیبهشت  -1400

پیامک های دروغ و ساختگی  اوین نامه کیهان و خوانندگان

* اگر به سخنان جناب رئیس‌جمهور در این 8 سال نگاه کنیم سرشار از تعریف و تمجید از دولتش است و توهین و تمسخر منتقدان. حتی ذره‌ای شجاعت و وجود ندارد تا اندکی از مسئولیت وضعیت اسفناک فعلی را بپذیرند. در دوره اول، عملکرد دولت دهم را و در دولت دوم تحریم‌ها را مقصر می‌دانند و توهم اینکه عده‌ای خواستار ادامه تحریم‌ها هستند و مانع به سرانجام رسیدن برجامند!
1713---0915
*
اگر یک محکمه‌ای تشکیل می‌شد و سوءتدبیرها، ترک فعل‌ها، قانون‌شکنی‌ها و خسارت‌هایی که توسط لیبرال‌ها، مدعیان اصلاح‌طلبی، دولت تدبیر و امید و... در این بیش از 30 سال با تسلط بر کرسی‌های مختلف در نظام وارد شده رسیدگی می‌کرد و آنها مجازات می‌شدند امروز دوباره شاهد صف بستن چند ده نفر آنها برای انتخابات نبودیم که باز هم از نبود اختیارات بگویند، با دست پس بزنند و با پا پیش بکشند و دوباره مقبولیت خود را بیازمایند!
6963---0913
*
سخنگوی دولت می‌گوید برجام باید سرفصل کتاب‌های درسی شود! به ایشان عرض می‌کنم برجام باید به عنوان فاجعه در همه مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود تا درس عبرتی برای آیندگان شود تا بدانند عاقبت اعتماد دولتی به نام «تدبیر و امید» به دولت جنایتکار آمریکا و پادوهای اروپایی‌اش به فاجعه‌ای به نام برجام منجر شد که به جای وعده داده شده لغو بالمره تحریم‌ها، عاملی برای تشدید تحریم‌ها شد!
نوربخش - مشهد مقدس
*
گویا قرار نیست بازار مصرف مواد پروتئینی به آرامش برسد! مشکل تخم‌مرغ، مرغ و گوشت حل نشده اظهار نظر رئیس‌جمهور درباره جایگزینی مصرف آبزیان به جای مرغ و گوشت، خبرساز شد. در چنین دولتی مطمئن باشید در آینده نه چندان دور آبزیان به خصوص ماهی هم به بلای مرغ، تخم‌مرغ و روغن دچار خواهد شد. دعا کنید  این دو ماه سریع‌تر سپری شود تا مردم نفس راهت و تازه‌ای بکشند!
2088---0915
*
وقتی یک دانش‌آموز 7 ساله پس از 9 ماه تحصیل باید حساب پس بدهد چگونه است که رئیس‌جمهور فعلی کشورمان با کارنامه‌ای منفی پاسخگو نیست و بلکه طلبکار و مدعی نیز شده است! باید دید اشکال به کجا برمی‌گردد و آن را اصلاح کرد.
7215---0915
*
با شروطی که آمریکا در مذاکرات وین برای برداشتن تحریم‌ها گذاشته واقعا خجالت‌آور است اگر دولت به مذاکره ادامه دهد و خود را در مقابل دشمن تحقیر کند.
2909---0912
*
مواضع ایران در خصوص برگشت آمریکا به برجام به صورت روشن اعلام شده و آن برداشته شدن همه تحریم‌ها توسط آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ما می‌باشد. دولت آقای روحانی چنانچه بخواهد در مذاکرات کوتاه بیاید و به وعده‌های نسیه آمریکایی‌ها دل خوش کند بدون شک مرتکب خطای بزرگ و نابخشودنی و شبیه خیانت شده است.
2977---0933
*
یکی از مسئولین آمریکایی گفته تا ایران به برجام برنگردد تحریم‌ها را برنمی‌دارند معلوم می‌شود تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در مذاکرات ضعف نشان داده که دشمن این‌گونه گستاخ شده است.
0049---0911
*
به مسئولین پیشنهاد می‌کنم همانند سردار دلها عکس‌هایی از شهدا را در ورودی دفتر کار خویش نصب کنند و هر روز قبل از شروع کار آنها را ملاحظه و مانند سردار به آنها سلام کنند. راه و روش آنها را نصب‌العین خود قرار دهند و بدانند چه انسان‌های والایی به خاک افتادند تا ما در برابر جنایتکاران طماع بایستیم و از حقوق هسته‌ای و... دفاع کنیم.
4190---0917
*
از مدیران شبکه افق و مجری جهان‌آرا تقدیر و تشکر می‌کنم که با برنامه‌های بصیرت‌افزا مردم را آگاه می‌کنند که چگونه برخی‌ها با داشتن پست و مسئولیت از عهده مسئولیت برنمی‌آیند و کشور را با کلیدهای طلایی قفل نموده‌اند؟! همچنین از حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای نبویان عضو کمیسیون اصل 90 مجلس که در تاریخ 1400/2/4 به تحلیل مسائل هسته‌ای و مذاکرات وین پرداختند، تشکر می‌کنم. ان‌شاءا... با تداوم این گفت‌وگوها مردم آگاه شوند و در انتخابات مدیری جهادی و توانمند را برگزینند.
0935---0912
و علیمردانی
*
به عقیده رئیس‌جمهور آب خوردن و هوا هم به تحریم بستگی دارد. مرغ و گوشت و تخم‌مرغ هم به تحریم مربوط می‌شود. لابد اگر تحریم نبودیم چند هزار کارگر و بنا وارد می‌کردیم و برای مردم در این 8 سال مسکن می‌ساختیم و نمی‌گذاشتیم قیمت مسکن این‌قدر اوج بگیرد! اگر تحریم نبودیم هزاران هکتار زمین، سیمان، گچ، موزائیک و... وارد می‌کردیم و آنها را در اختیار وزیر بی‌کفایت مسکن قرار می‌دادیم تا اوضاع مسکن و اجاره‌نشینی اینچنین دمار از روزگار مردم در نیاورد حیف که تحریم هستیم!
0875---0912
*
نفوذی‌ها و دشمنان داخلی و خارجی پنجم اردیبهشت 59 را به خاطر بیاورند که خداوند تبارک و تعالی با ارباب تروریست‌شان در طبس چه کرد! همان خداوند قادر متعال امروز هم پشتیبان این مردم مظلوم و ستم دیده و خون پاک شهدا است و دامن نظام را ان‌شاءا... از ناپاکان پاک خواهد کرد.
آقابیگی - قم
*
خوب بود همان‌گونه که برای مدیریت ویروس کرونا در کشور ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شده برای پاسداری از رعایت موازین شرعی در جامعه نیز ستاد مخصوص این کار به وجود می‌آمد. جسارت روزه‌خواران در ماه مبارک رمضان که گردنکشی در برابر فریضه الهی است اصلا قابل پذیرش نیست.
9219---0903
*
خوشبختانه در زمینه‌ مبارزه با زمین‌خواری قوه‌ قضاییه و زیرمجموعه‌های آن به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند. برای جلوگیری و توقف کامل هرگونه‌ زمین‌خواری، تعیین تکلیف و سنددار کردن تمامی اراضی در سطح کشور از ضروریات
است.
6263---0938
*
از مسئولین سازمان تامین اجتماعی درخواست می‌شود پس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به همسان‌سازی بیمه‌ها بپردازند که متاسفانه بعضا ارقام نجومی مطالبه می‌کنند. 5 سر عائله هستیم که درآمد آنچنانی هم نداریم ولی برای بیمه مطالبه 900 هزار تومانی از ما می‌کنند! در مقابل برخی فقط 160 هزار تومان می‌پردازند.
غلامعلی گل‌افشان- شوشتر
*
ساختمان‌هایی که شهرداری قم برایشان سند صادر می‌کند فاضلاب را نیز لحاظ و هزینه آن را دریافت می‌کند ولی از حل مشکل فاضلاب مردم خبری نیست و هرچند وقت یک‌بار باید در حیاط خود چاه فاضلاب حفر کنند؟!
میرزایی- قم
*
بر اثر اشکالی که در سیستم برق شهرستان رامهرمز خوزستان پیش آمد و خسارت به ابزار و وسایل برقی ما وارد شد به بیمه معرفی شدم و قرار شد خسارت پرداخت نمایند اما با وجودی که بیش از یک ماه است در بیمه کوثر تشکیل پرونده داده‌ام هیچ خبری از پرداخت خسارت نیست. چرا؟!
کاظم حمید- رامهرمز