تصادف خونین پژو 405 با 5 کشته در جاده یاسوج- اصفهان

 تصادف خونین پژو 405 با 5 کشته در جاده یاسوج- اصفهان/4 تبعه افغانی غیر مجاز جان خود را از دست دادند۷-خرداد-۱۴۰۰

پاسداران جنایتکار با ارسال سلاح به طالبان نقش مهمی در ناامنی و تشدید جنگ داخلی افغانستان ایفاکرده است تا بر اثر ناامنی افغانی ها ناچار به ترک کشور شوند که برخی های شان در تصادفات مسیر ورود به ایران و... کشته می شوند که با ورود غیر مجاز کشته شدن شان توجیه می شود.از سوی دیگر افغانی های پناهنده ومهاجر به ایران را اعزام به سوریه می کندتاآنجا کشته شوند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف خونین پژو 405 با 5 کشته در جاده یاسوج- اصفهان بر جای گذاشت.تصادف خونین پژو 405 با 5 کشته در جاده یاسوج- اصفهان/4 تبعه افغانی غیر مجاز جان خود را از دست دادند

سرهنگ بهنام ویسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوح اظهار کرد: متاسفانه امروز بر اثر انحراف یک دستگاه خودروی پژو 405 در جاده یاسوج به اصفهان حدفاصل تونل شماره 10 تعداد 5 نفر از سرنشینان خودروی سواری جان باختند.

وی گفت: 4 نفر تبعه افغانی به اضافه راننده پژو در این تصادف خونین جان خود را از دست دادند در حالی که خودروی پژو به دلیل سرعت زیاد و انحراف از مسیر با کمپرسی برخورد کرده و این حادثه اتفاق می افتد و خودرو سواری 100 درصد مقصر بوده است.

رئیس پلیس راه استان گفت: ظاهرا این خودرو 9 نفر و یا بیشتر سرنشین تبعه غیر مجاز افغان داشته که دو جسد در صندوق عقب خودروی پژو یافت شده است و 4 نفر هم در این حادثه مصدوم شده و ممکن است تعداد فوتی‌ها افزایش پیدا کند.