پیامک های دروغ وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه کیهان  ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۰

پیامک های دروغ وساختگی  اوین نامه کیهان و خوانندگان

* به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی و با همه نیرنگ‌های رنگارنگ‌شان و علی‌رغم کارشکنی برخی مسئولین، به فضل الهی انتخابات آتی ریاست جمهوری آبرومندانه‌تر و باصلابت‌تر از گذشته برگزار خواهد شد و دشمنان و بدخواهان، حضور دشمن‌شکن ملت را در پای صندوق‌های رأی خواهند دید که ملت نستوه بدون ترس و واهمه از تبلیغات منفی گسترده آنها، حماسه دیگری خلق خواهند کرد.
9219---0903
*
معاون اول رئیس‌جمهور، مقصر وضعیت اقتصادی موجود را دولت قبل و مجلس فعلی می‌داند! عجبا زمانی مدعی شدید اگر آیت‌ا... رئیسی در سال 96 رأی آورد دلار 5 هزار تومان می‌شود ولی شما دلار را به حدود 30 هزار تومان رساندید! تقصیر که بود؟!
1012---0936
*
به آمریکاپرستان باید گفت: دیپلماسی بدون میدان مثل تفنگ بدون فشنگ است، و تفنگ بدون فشنگ یک چوب‌دستی بیش نیست. حاج قاسم برای ما و ملت‌های مظلوم منطقه عزت‌‌آفرید و ناموس ملت را از چنگال تروریست‌های تکفیری آمریکایی آل‌سعودی عبری نجات داد و در مقابل عده‌ای ذلت را تئوریزه می‌کنند!
7594---0910
*
اگر مدافعان مظلوم حرم و سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی نبودند معلوم نبود افرادی چون ظریف اکنون در کدام کشور مسئولیت داشتند؟! عده‌ای نان نظام را می‌خورند و گرا به دشمن نظام می‌دهند؟! از تشییع چند ده میلیونی سردار عبرت بگیرید که فردا دیر است!
7345---0912
*
وقتی موضع نظام درباره مذاکره و برگشت آمریکا به برجام بدفرجام کاملاً روشن است آقایان در وین بر سر چه چیزی می‌خواهند با شیطان بزرگ مذاکره کنند. قرار است دیگر چه چیزی را بتن‌ریزی کنند و چه چیزی را دریافت کنند؟! آیا انسان عاقل برای «هیچ» مذاکره می‌کند؟! با فرستادن پالس‌هایی به دشمن مثل فایل صوتی اخیر، «ما ملت را از قحطی نجات دادیم» و یک ماه در وین دخیل بستن برای مذاکره «هیچ»، محرمانه دانستن آن برای ملت و غیرمحرمانه بودن آن برای رژیم صهیونیستی و... برای فریب دادن مردم است ولی «هیهات» که ملت را بتوانند بفریبند.
وحیدی
*
کش پیدا کردن مذاکرات هسته‌ای در وین بوی یک فتنه جدید می‌دهد. سیاست نظام در خصوص مذاکره و بازگشت آمریکا به برجام روشن است. اولاً همه تحریم‌های علیه ایران باید برداشته شود ثانیاً راستی‌آزمایی توسط ایران انجام بگیرد. در غیر این صورت بازگشت ایران به تعهدات برجام حتی به اندازه یک گام خطای فاحش بوده و گرفتاری‌های زیادی در پی خواهد داشت.
نیک‌بین
*
این دولت به جای اینکه خود را بدهکار ملت بداند طلبکار شده است. آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در مصاحبه اخیر خود با مردم از موضع طلبکاری حرف زد. کاش تربیت اسلامی داشتند و بابت ناتوانی و سوءمدیریت‌های خود در طول 8 سال گذشته از ملت عذرخواهی می‌کردند.
8455---0912
*
گویا آقای جهانگیری به خاطر اقدام مجلس در الزام دولت غربگرا به غنی‌سازی 60 درصد می‌خواهد از مجلس انتقام بگیرد که ناکامی دولت را به مجلس گره می‌زند. 150 متر مغازه در پاسداران داشتم که قبل از به هم ریختن وضعیت دلار فروختم که تبدیل به احسن کنم که با چند روز تأخیر دیگر نتوانستم حتی 20 متر به جای آن 150 متر بخرم! این بلایی بود که توسط ایشان و دولتش بر سر ما ملت آوردند و باید پاسخگو باشند. امیدوارم دستگاه قضایی به این بی‌تدبیری‌ها و ترک فعل‌ها رسیدگی کند.
تفضلی
*
دولت هر روز با پروژه روانی جدیدی بی‌تدبیری خود را به گردن افراد و نهادهای نظام می‌اندازد. رئیس‌جمهور حقوقدان عدم کارایی خود را به نداشتن اختیار کافی و وزیر خارجه‌اش شکست برجام را به سردار دل‌ها و معاون اول ناکامی اقتصادی و بی‌تدبیری‌های دولت را به دولت قبل و مجلس فعلی نسبت می‌دهد! ان‌شاءالله به زودی که عمر این دولت سپری شود و در دستگاه قضایی به این سخنان ناروا و عملکرد ناصواب و ترک فعل‌ها پاسخگو باشند.
حجازی- بابلسر
*
به خدا چند روز است آرام و قرار نداریم، به عکس حاج قاسم نگاه می‌کنیم. و گریه می‌کنیم آیا پاسخ جان‌فشانی 42 ساله و بدن قطعه‌قطعه شده او این سخنان زشت و ناروا بود؟ چرا همرزمان و یاران شهید نمی‌آیند در رسانه پاسخ ظریف را بدهند. این فایل صوتی یک اقدام تروریستی با اهداف پست انتخاباتی است.
7702---0937
*
وزیر دفاع آمریکا گفت: ارتش باید اهرم فشار را برای دیپلمات‌ها فراهم کند! این سخن او را باید به حلق کسانی که میدان را مسئول ناکامی دیپلماسی التماسی خود تفسیر می‌کنند ریخت!
0049---0911
*
به آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان باید تفهیم شود اگر آمریکایی‌ها پای میز مذاکره با شما حاضر شدند به دلیل میدان‌داری مرد میدان سردار سلیمانی بود ولی افسوس که در احقاق حق ایران ناتوان بودی و عزت و اقتصاد کشور را فدای دیپلماسی ذلت‌بار خودت در برجام کردی.
8902---0914
*
اهتمام برخی بر این است که با کسانی که باعث لو رفتن فایل صوتی‌اند برخورد شود، در حالی که جرم اصلی توسط وزیر صورت گرفته که سخنان ضد امنیت ملی و ضد انقلابی درباره شهید سرافراز دل‌ها و... زده است. ابتدا باید وزیر محاکمه شود و بعد دیگران نه برعکس!
0594---0912
و 5612---0914 و 2842---0910 و 7250---0919
*
حال که رئیس‌جمهور گفتند حرف‌های آقای ظریف، حرف دولت و ایشان نیست جا دارد با وزیر امور خارجه به شدت برخورد شود تا دیگر اعضای کابینه دست به چنین انتحارهایی نزنند!
احمد شاهوار
*
با استعفا یا برکناری آشنا کار تمام نشده است. باید دستگاه قضایی به پرونده او با دقت ورود کند. مردم منتظر اقدام دستگاه قضایی‌اند.
4662---0912
*
آقای عراقچی در توجیه زیاده‌خواهی‌های آمریکا در مذاکرات وین دست‌کمی از ظریف رئيس خود ندارد! تقسیم کردن تحریم‌ها به تحریم‌های سبز، زرد و قرمز ترفند جدید دشمن برای فریب و به دام انداختن ایران است.
8712---0912
*
می‌خواستم از دولتمردان درخواست بکنم در مدت باقی‌مانده از عمر دولت روزه سکوت بگیرند و هیچ مصاحبه‌ای نکنند. وقتی حرف می‌زنند وضعیت کشور بدتر می‌شود همان بهتر که حرف نزنند و سکوت اختیار کنند.
7989---0902
*
به طلاب انقلابی کشورمان باید افتخار کرد که هدیه مشکوک رئیس‌جمهور از کیسه بیت‌المال را نپذیرفته و آن را به خزانه کشور برگردانده‌اند.
9738---0990
*
فرومایگان بدانند هرچه از سردار دل‌ها بگویند راه به جایی نخواهند برد. خداوند متعال محبت او را در قلوب ملت قرار داده است. او برای رضای خداوند و ولایت گام برداشت نه برای اهداف حقیر دنیایی... کسانی که دل دوستداران این مرد خدا را آزردند خود رسوا خواهند شد.
0811---0914
*
برخی از دختران ورزشکار در مسابقات بین‌المللی و خارجی که باید نماد زن نجیب ایرانی باشند متاسفانه پایبندی کافی به حجاب ندارند. لازم است مسئولین امر به این موارد توجه نمایند که آنها نمایندگان ملت شهیدپرور ایران اسلامی‌اند.
خانم نادری