مشارکت حداکثری در انتخابات تیر خلاصی بر تحریم‌ها است

 امام جمعه ایرانشهر:

مشارکت حداکثری در انتخابات تیر خلاصی بر تحریم‌ها است۷-خرداد-۱۴۰۰

این آخوند امام جمعه ایرانشهردر استان محروم خوزستان بدون توجه به تحریم نمایش خیمه شب بازی مهندسی ۱۴۰۰ که حتی  از سوی شهروندان استان محروم بلوچستان هم  تحریم شده است ولی این آخوندازهمه جا پرت  با فرافکنی ووارونه گویی فتواداده مشارکت حداکثری تیر خلاصی بر تحریم هاست
مشارکت حداکثری در انتخابات تیر خلاصی بر تحریم‌ها است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تیر خلاصی بر گرانی‌ها و تحریم‌ها است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ایرانشهر اظهارداشت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای، سرنوشت کشور را در یک دوره چهار ساله رقم خواهد زد.

وی افزود: چهل سال طراحی دشمن این بوده که کشور ما را تحت فشار قرار دهد و فشارها را تحمیل کرده که مردم برای انتخابات به صحنه نیایند اما مردم همواره بر خلاف دشمنان عمل کردند.

امام جمعه ایرانشهر گفت: اگر یک دولت با نگاه تحولی و با تفکر انقلابی و خستگی ناپذیر در برابر مشکلات و امیدوار به آینده سرکار بیاد و تفکر جهادی داشته باشد و جوانان را در راس امور برای تصمیم گیری قرار دهد و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در دستور کارش باشد مطمئنا تیر خلاصی بر گرانی‌ها و تحریم ها شلیک کرده است.

وی با بیان اینکه یک دواطلب شرکت در انتخابات باید معتقد و پایبند به آرمان‌های امام و رهبری و نظام اسلامی باشد گفت: رئیس جمهوری ایران باید در مقابل دشمن قوی و قدرتمند، با عزت و در مقابل دوست متواضع باشد.