کرونا در البرز| ثبت ۱۱ فوتی و بستری ۸۲ بیمار بدحال

 کرونا در البرز| ثبت ۱۱ فوتی و بستری ۸۲ بیمار بدحال۷-خرداد-۱۴۰۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: ویروس منحوس کرونا از روز گذشته تا کنون ۱۱ خانواده البرزی را داغدار کرده است و ۸۲ نفر نیز با علائم بیماری تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.کرونا در البرز| ثبت ۱۱ فوتی و بستری ۸۲ بیمار بدحال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۷ خرداد ۱۴۰۰،  ۸۲ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۴۳ هزار و ۹۹۰  نفر است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۶۹۹ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد ، ابتلای  ۳۲۸  نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۴۰۰۹ نفر رسیده است.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۹ هزار و ۲۷۶ نفر از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.