پیامک هایق لابی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک هایق لابی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۱

* امروز معاندین با انبوه رسانه‌ها و کاربران از طریق تحریف واقعیت‌ها و دروغ‌پردازی‌ها به جنگ نظام آمده‌اند که ایمان و باورهای مردم را تضعیف نمایند لذا ضرورت جهاد تبیین در این عرصه بر همه به ویژه مسئولان فرهنگی صدچندان است.
یعقوبی
*
ارتش را نمی‌توان محدود به پادگان و یا میدان‌های جنگ سخت کرد. در چند سال اخیر جلوه‌های زیبایی از نقش‌آفرینی ارتش در عرصه‌های عمومی و اجتماعی مثل امدادرسانی در حوادث سیل و زلزله شاهد بودیم تا حدی که این حضور موثر ارتش مورد رضایت فرماندهی محترم کل قوا امام خامنه‌ای قرار گرفت.
آراسته
*
به مناسبت سالگرد روز ارتش در کشور باید گفت ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه اصلی ماموریت خود یعنی حوزه دفاع و امنیت خوب درخشیده. مشهودترین مثال اقدام سال گذشته نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال غربی کشور و برگزاری رزمایش خیبر بود. رزمایشی که پیام قاطع داد تغییر در مرزهای کشورهای منطقه را نمی‌پذیرد و تاثیر خودش را هم گذاشت.
فروتن
*
درست است که خواندن قرآن و ادعیه با توجه به معانی آنها تاثیر زیادی روی جان انسان‌ها می‌گذارد و این تاثیر بدون توجه به معانی حاصل نمی‌شود ولی در هر حال خواندن قرآن و دعا بدون توجه به معانی آنها نیز ثواب و ارزش دارد که نباید غافل شد و این ثواب را از دست داد.
پارسا
*
عوامل گرانی در کشور بسیارند ولی یکی از علل اصلی آن حجم بالای نقدینگی ۴۰۰۰ هزار میلیاردی به ارث رسیده از دولت قبل است و آثار آن هم بلندمدت است و نمی‌توان نسخه‌ای فوری برای آن پیچید. دولت جهادی به فعالیت می‌پردازد و با آزاد‌سازی بخشی از طلب و منابع بلوکه شده کشورمان را برای بدهی هر ماهه 10 هزار میلیارد تومانی دولت قبل و سرمایه‌گذاری عمرانی و ایجاد اشتغال می‌پردازد.
ردانی‌پور
*
انزجار و نفرت خود را از کسانی که در سوئد به قرآن کریم اهانت نمودند به جهانیان اعلام می‌کنیم و به این مدعیان مسیحیت عرض می‌کنیم اگر حقیقتا به حضرت عیسی(ع) معتقدید نباید به مقدساتی که مورد تایید آن پیامبر خداست اهانت کنید.
1154---0937
و 2846---0935 و 7250---0919
*
اصلاح‌طلبان در دولت قبل سال‌های اولیه را دوره آواربرداری می‌نامیدند. بعد از مدتی در برابر مطالبات مردم، برجام را فتح‌الفتوح و گشاینده اقتصادی به خورد مردم دادند و چند سالی نیز با تیترهای جذاب در روزنامه‌های زنجیره‌ای با بزک کردن برجام که مردم را سرکار گذاشتند بعد نوبت حرف درمانی‌شان رسید و در آخر نیز بدون هیچ دستاوردی با خسارت‌های میلیاردی پاستور را ترک کردند و حالا همین بانیان وضع وجود مطالبه‌گر شده و دائم با تیترهای دشمن‌پسند فریاد چرا گرانی،‌ چرا تورم و... سرمی‌دهند! ای‌ کاش کمی انصاف داشتند و حقایق را به مردم می‌گفتند.
عبدی
*
گروهک تکفیری داعش در ماه مبارک رمضان خباثت خود را با هدف گرفتن دانش‌آموزان معصوم و بی‌گناه در کابل به نمایش گذاشت و ده‌ها بچه‌ مدرسه‌ای را شهید و مجروح کرد. این حرامیان مدعی دینداری حرمت ماه مبارک رمضان را هم نگاه نداشتند. در برابر این ددمنشی سلبریتی‌ها و مدعیان حقوق بشر کجا خود را به خواب زده‌اند؟ اگر قاتلان اعتقادی به خدا و پیامبر و قرآن دارند چرا با دشمنان خداوند، پیامبر و قرآنکه امروز در راس همه آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود است به مقابله برنمی‌خیزند و زور بازوی خود را در قتل‌عام کودکان مسلمان و معصوم به نمایش می‌گذارند؟
مظفری
*
خانم حنان خضوری فلسطینی 18 ساله و آخر دبیرستان از اهالی جنین با تیر مستقیم جلادان کودک‌کش صهیونیستی به شهادت رسید. اگر او اوکراینی بود تصویرش در تمام مراکز و فروشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و خیابان‌ها دیده می‌شد ولی چون فلسطینی است از حقوق بشری هم خبری نیست!‌ای نفرت بر این حقوق بشر غربی.
برهانی
*
میزان تجارت اروپا با چین و روسیه چندین برابر کشورمان است اما غربگرایان و کدخداپرستان علیه روابط ما با این دوکشور سمپاشی می‌کنند درحالی که این احمقانه‌ترین سخن است. چرا از روابط اروپا با چین و روسیه حرفی نمی‌زنند؟ آیا این نشان نفاق و وطن‌فروشی عده‌ای نیست؟
برونسی
*
برنامه زندگی پس از زندگی که ساعت 18/30 دقیقه از شبکه 4 پخش می‌شود عده‌ای را متحول کرده و به دنبال کسب حلالیت هستند تا با خیال راحت جانشان را تسلیم حق نمایند. از متولیان تهیه و نمایش آن تشکر می‌کنم.
ولیزاده
*
از سردار اشتری فرمانده محترم ناجا که به همه رده‌های انتظامی، کلانتری و پاسگاه‌ها اعلام کرده‌اند از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
مختاری
*
مسئولین امر اعلام کرده‌اند ایران نفت را با قیمت کامل می‌فروشد و ارز هم وارد کشور می‌شود پس آمریکا برای توافق باید امتیاز بزرگ تری از لغو تحریم‌‌ها روی میز مذاکره بگذارد نه اینکه روغن ریخته را نذر امامزاده بکند.
حکیمی
*‌
بدون تردید تمسک مردم فلسطین به اسلام مهم‌ترین علت پیروز‌ی‌های مستمر آنان و شکست صهیونیست‌ها در این سال‌ها می‌باشد. خوشحال هستیم که فلسطینی‌ها پس از چند دهه تحمل فشار رژیم اشغالگر قدس اکنون با اطمینان بیشتری زیر پرچم افتخارآمیز اسلام عزیز جمع شده‌اند.
کوثری
*
اینکه وضعیت دو شرکت خودروساز کشور به صورتی درآمده که نو‌آوری در آن دیده نمی‌شود و همه ناراحت هستند به خاطر این است که ما صنعت خودرو‌سازی نداریم هرچه هست کارخانه خودرو‌سازی است. بین صنعت و کارخانه تفاوت و فاصله زیادی وجود دارد. بی‌جهت نیست که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب روی دانش‌بنیان شدن تولید در کشور تاکید دارند.
ناصریان
*
به نظرم ویروس خودتحقیری که وارداتی غربی‌ها به کشورمان است و متأسفانه وارد مغزهای برخی جوانان غافل و نیز غربزده‌ها شده به مراتب از ویروس کرونا برای کشورمان خطرناک است و باید فکری برای درمان آن کرد.
کجباف
*
حق کمیسیون دریافتی توسط بنگاه‌های املاک به ارزش مسکن گره خورده به یکی از عوامل اصلی نابسامانی در بازار مسکن تبدیل شده است. یعنی قیمت مسکن هرچه بیشتر باشد سود بنگاه‌های املاک در معاملات مسکن بیشتر می‌شود راه چاره این است که رقم ثابتی بدون وابستگی به ارزش معامله به عنوان حق کمیسیون از سوی دستگاه بالاتر اعلام شود و نقش بنگاه‌های املاک در آشفتگی قیمت مسکن بی‌اثر گردد.
رئوف‌منش