پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۱۰ –اردیبهشت -۱۴۰۱

* از جوانان غیرتمند فلسطینی می‌خواهم که با به دست گرفتن سلاح، آرامش و خواب راحت را از ارتش مضمحل و عنکبوتی صهیونیستی بگیرند و زوال این رژیم را تسریع کنند و فلسطین را به فلسطینیان برگردانند.
لطفی
*
برخی‌ها بر این قائلند که اگر جمهوری اسلامی کمی از آرمان‌های خود کوتاه بیاید غرب و استکبار جهانی نیز از دشمنی خود کوتاه می‌آیند! گویا فراموش کرده‌اند دولت‌های ‌هاشمی، خاتمی و روحانی هرچه از مواضع انقلابی کوتاه آمدند غربی‌ها گستاخ‌تر شدند. برای
آقای هاشمی حکم جلب صادر کردند و در دولت خاتمی، ایران را محور شرارت قرار دادند و حتی تهدید به حمله اتمی کردند، به هواپیمای ظریف سوخت ندادند و منتخب رئیس‌جمهور قبلی برای سازمان ملل را تروریست خواندند و برایش ویزا صادر نکردند. دشمنان با عقب‌نشینی، گستاخ‌تر می‌شوند و به پیش می‌آیند نه اینکه عقب‌نشینی کنند. چه کنیم که عده‌ای این حقیقت را درک نمی‌کنند و یا خود را به جهالت می‌زنند.
فلاح‌زاده
*
حضرات معصومین(ع) چه زیبا و حکیمانه فرموده‌اند آنچه که در زندگی به دیگران انفاق می‌کنیم مال از دست رفته نیست بلکه برعکس هرآنچه که نزد خود ذخیره می‌کنیم مال تلف شده است. پس تا می‌توانیم به دیگران کمک و انفاق بکنیم و نگذاریم اموال‌مان به واسطه عدم انفاق
تلف بشود.
شریف‌زاده
*
طالبان حاکم در افغانستان باید بدانند تامین امنیت شهروندان مهم‌ترین شاخص برای تشخیص توانایی این گروه در حکمرانی کشور افغانستان است. متاسفانه باید گفت ناامنی حاکم بر این کشور مظلوم نشان از عدم توان طالبان در کنترل ترور و تروریسم دارد.
محمودیان
*
یادمان باشد آنچه که از ابن‌ملجم قاتل امام معصوم ساخت بی‌بصیرتی و دوری از ولایت بود چرا که در تاریخ از او به عنوان حافظ قرآن نام برده شده پس همه از خدا طلب عاقبت به خیری بکنیم.
ستوده کلام
*
صندوق بین‌المللی پول خبر از رشد اقتصاد ایران داده ولی فردی معلوم‌الحال به‌دلیل وابستگی جناحی و حزبی از روی بغض گفته دولت رئيسی بدترین دولت بعد از مشروطیت است. اعتقاد حقیقی به خدا که در کار نباشد چشم و دل انسان کور می‌شود.
ساقی
*
وقتی نقض عهد در ذات آمریکایی‌هاست و عادت سیاسی همیشگی غرب زیر‌میز زدن بوده این ما هستیم که باید در مذاکرات وین تکلیف راستی‌آزمایی، تضمین و لغو همه تحریم‌ها را به صورت قطعی روشن بکنیم، مومن نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود.
سمایی
*
سخنان ضد امنیت ملی اخیر فائزه‌هاشمی می‌تواند کد دادن به بیگانگان برای تحریم‌ و فشار بیشتر به مردم باشد. از دستگاه قضا می‌خواهیم به‌عنوان مدعی‌العموم در این موضوع ورود پیدا کند.
جولایی
*
غربی‌ها در پشت قضیه جنگ اوکراین قرار دارند و امروز هم به زبان بی‌زبانی می‌گویند که ما اوکراین را جلو فرستادیم تا خودمان پشت آنها سنگر بگیریم و آنها به قتل برسند تا ما سلاح‌هایمان را به فروش برسانیم و در برابر قحطی و مرگ و میر بتوانیم خود را نجات دهیم.
بیگی
*
ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه در انتقاد از اظهارات بایدن رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص وقوع جنایت جنگی در اوکراین گفته جنایتکار جنگی نامیدن دیگران کار وکلا و حقوق‌دانان است که بگویند جنایت جنگی رخ داده یا نه. این موضع‌گیری نشانه‌ای از بروز اختلاف تدریجی بین سران غرب در مورد جنگ اوکراین می‌باشد و ادامه خواهد یافت.
رحمانی
*
با تجاوز آمریکا به عراق در سال 2003 دوران جنگ‌های قرن بیستمی این کشور به پایان رسید و در قرن جدید آمریکایی‌ها وارد جنگ‌های اقتصادی با کشورهایی مثل ایران، روسیه و چین شده‌اند.
فتاحی
*
قدرت رسانه در غرب و با پوشاندن حقایق به حدی است که آمریکایی‌ها دومرتبه، یک‌بار در سال 2003 و بار دیگر در سال 2017 موصل عراق را با حدود 3 میلیون جمعیت بمباران کرده‌اند ولی یک عکس از کشته‌شده‌های این جنایت بیرون نیامده است.
امجد
*
از قوای سه‌گانه درخواست می‌شود با عمل انقلابی با اژدهای
هفت‌سر فساد به صورت جدی مبارزه کنند و واهمه‌ای نداشته باشند که ما پابرهنگان حاضریم جان خود را در پشتیبانی از مسئولان دلسوز و انقلابی فدا می‌کنیم.
یک شهروند
*
ترور روحانیون شیعه در حرم امام رضا(ع) با قتل و کشتار مردم افغانستان از یک‌جا فرماندهی می‌شود و هدف بی‌ثبات کردن این دو کشور مسلمان و همسایه است.
ابراهیمی
*
به کوری چشم وهابیت و دشمنان اهل بیت(ع) امسال مجالس احیای لیالی قدر با حضور پررنگ جوانان یعنی دهه هشتادی‌ها در سراسر کشور بسیار پررونق برگزار شد که واقعا جای شکر دارد.
اسماعیلی
*
کاهش چشمگیر فوتی‌های ناشی از کرونا دلیلی نمی‌شود که دستورالعمل‌های بهداشتی توسط عده‌ای از مردم رعایت نشود. تا زمان اعلام رسمی غلبه بر این ویروس همه موظفیم مسائل بهداشتی را مراعات کنیم تا خطری متوجه دیگران نشود.
9239---0922
*
تبعیض و ظلم در حقوق‌های پرداختی به کارمندان بیداد می‌کند چرا برای ساماندهی این وضعیت غیرقابل قبول کاری صورت نمی‌گیرد. تحول در دولت را باید از اصلاح حقوق‌ها شروع کرد.
8503---0937