ثبت یک فوت و ۳۴ بستری جدید براثر کرونا در فارس

 ثبت یک فوت و ۳۴ بستری جدید براثر کرونا در فارس۱۰-اردیبهشت-۱۴۰۱

کابینه دژخیم رئیسی چون هیچ برگ برنده ای ندارد رو کندجزاینکه آمارفوتی های ۲۴ ساعته کروناراکاهشی کند.

ایسنا/فارس آخرین گزارش از وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی و ۳۴ مورد بستری به دلیل ابتلا به این بیماری در استان ثبت شده است.

برپایه آخرین گزارش اعلامی از وضعیت شیوع کرونا در فارس تا صبح شنبه ۱۰ اردیبهشت حاکیست که طی این مدت دو میلیون و ۱۳۴ هزار و ۳۹ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های فارس تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۶۲۷ هزار و ۴۵۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

این گزارش حاکیست، با بستری ۳۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۵۵ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد، ۲۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

براساس این گزارش طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در فارس ثبت شده و تعداد کل قربانیان کووید-۱۹ در استان فارس از ابتدای شیوع تاکنون به ۸۰۳۵ نفر رسیده است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۱۸ هزار و ۷۷۴ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

طبق این گزارش، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۵۸ هزار و ۲۶۱ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۲۸ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۱۵ هزار و ۲۹۷ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۲۳۶ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.